Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O ona doğru yürür."

Çeviri:She walks towards him.

0
4 yıl önce

35 Yorum


cem84

Walks yazdiktan sonra neden towards? Toward degil¿

8
Cevap ver3 yıl önce

criminalunicon

o bağlaç öyle

0
Cevap ver3 yıl önce

AliKaya20

"Towards " yerine "right " kullanmak sorun olurmu.

2
Cevap ver2 yıl önce

fatbary

Cem84 e katiliyorum toward in sonundaki s israri neden

1
Cevap ver3 yıl önce

daffodail

Bende katiliyorum toward in sonundaki s ne?

1
Cevap ver3 yıl önce

Osmanli_Imp

he she it te fiilden sonra şimdiki zmanda ise s komak zorundasın

1
Cevap ver12 yıl önce

abdullah.g6

Kalip yavrum o :)

0
Cevap ver3 ay önce

criminalunicon

o bağlaç öyle

-1
Cevap ver3 yıl önce

GaniOzturk

Ayn

0
Cevap ver7 ay önce

ank.06.kay

Burada ki "O" nun "he" mi yoksa "it"mi oldugunun ayrımını nasıl yapacağız . Ben "he" li olan secenegi sectim . Yanlis cikti ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

butun dogru secenekleri secmelisin

2
Cevap ver4 yıl önce

abdullah.g6

Gerek yok

0
Cevap ver3 ay önce

BerivanOyn

Aynen bende de oyle oldu

0
Cevap ver3 yıl önce

daffodail

Fark etmez bence

0
Cevap ver3 yıl önce

abdullah.g6

Ederrrr

0
Cevap ver3 ay önce

onrsnl

"Towards" ile "into" arasindaki fark nedir?

0
Cevap ver4 yıl önce

daffodail

Bilmem

0
Cevap ver3 yıl önce

MuratCanBe2

Into içine towards üzerine gibi düşünebilirsin.

0
Cevap ver3 yıl önce

MehmetAliK9

He walks to him yanlis dedi. To kullanilamaz mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

erdem96

To -e/-a anlamı verir.-e doğru anlamını towards verir.

0
Cevap ver3 yıl önce

Zynp.fl

O ona doğru diyerek kız mı erkek mi yoksa başka canlı mı olduğu belirtilmediği için diğer seçeneklere de bakın ve bu gibi sorularda iki doğru seçeneği sunabiliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

b0c3k

walks yerine goes kullanmakta bi sakınca var mıdır? ??

0
Cevap ver3 yıl önce

daffodail

Var walk yurumek go gitmek o yuzden

0
Cevap ver3 yıl önce

CebrayilAs

Her kes soru soruyor, cevap veren yok :)

0
Cevap ver3 yıl önce

daffodail

^_^

0
Cevap ver3 yıl önce

Empol...

Bence doğru

0
Cevap ver3 yıl önce

SkranDemir

Bir cevapta "It walks towards it." Hangisi doğru.İkisi de mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

zlal658124

it walks towards İt, yazdım ama kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

suna641

bu cümlede he kullanınca yanlış çıkıyormu

0
Cevap ver1 yıl önce

yusima.k
yusima.k

he walks towards it... doğru alınmış. it yerine its olması gerekmez mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

AhmKarlas

He walks towards to him, şekilnde neden değil? yönelme eki olmadan olur mu canım?

0
Cevap ver1 yıl önce

Duolingo9986

through da kabul edilmeli

0
Cevap ver7 ay önce

MehmetTrk15

SH76MK

0
Cevap ver6 ay önce

sukruaslan51

Türkçe dilin "o" hem kadın hem erkek için kullanılır. Ama cümlede "O ona.." için ben "He walks" yazdım. Yanlış, she walks... olması lazım dei. Eden? Burada "o" kelimesinin "He veya She" olduğu nereden anlaşılır acaba? Herkese iyi çalışmaları...

0
Cevap ver3 ay önce

uurgkk

Ben he walks over to him dedim kabul etti

-2
Cevap ver4 yıl önce