"O ona doğru yürür."

Çeviri:She walks towards him.

4 yıl önce

28 Yorum


cem84

Walks yazdiktan sonra neden towards? Toward degil¿

3 yıl önce

MetinAydinn

Kalıptır. Toward= Karşı Bunun kalıp olanları var. For example;

"Towards him"=ona doğru

"Towards me"= bana doğru

"Towards you"= Sana doğru

"Towards the end"= Sona doğru

"Towards us" = Bize karşı

"Towards them"= Onlara karşı

"Bazaar against all" = Çarşı herkese karşı :D

....neyse bunun gibi örnekleri verebiliriz. Çok kaptırmaya başladım kendimi:)

2 ay önce

criminalunicon

o bağlaç öyle

3 yıl önce

AliKaya20

"Towards " yerine "right " kullanmak sorun olurmu.

2 yıl önce

MetinAydinn

Olur. Cümle içindekini anlamını değiştirdiği için "right" kullanmayacağız. Uygun olan "towards" kelimemizi kullanmalıyız.

2 ay önce

MehmetAliK9

He walks to him yanlis dedi. To kullanilamaz mi?

4 yıl önce

erdem96

To -e/-a anlamı verir.-e doğru anlamını towards verir.

4 yıl önce

fatbary

Cem84 e katiliyorum toward in sonundaki s israri neden

3 yıl önce

daffodail

Bende katiliyorum toward in sonundaki s ne?

3 yıl önce

Osmanli_Imp

he she it te fiilden sonra şimdiki zmanda ise s komak zorundasın

2 yıl önce

ank.06.kay

Burada ki "O" nun "he" mi yoksa "it"mi oldugunun ayrımını nasıl yapacağız . Ben "he" li olan secenegi sectim . Yanlis cikti ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

butun dogru secenekleri secmelisin

4 yıl önce

abdullah.g6

Gerek yok

7 ay önce

BerivanOyn

Aynen bende de oyle oldu

3 yıl önce

onrsnl

"Towards" ile "into" arasindaki fark nedir?

4 yıl önce

MuratCanBe2

Into içine towards üzerine gibi düşünebilirsin.

3 yıl önce

Zynp.fl

O ona doğru diyerek kız mı erkek mi yoksa başka canlı mı olduğu belirtilmediği için diğer seçeneklere de bakın ve bu gibi sorularda iki doğru seçeneği sunabiliyor

3 yıl önce

b0c3k

walks yerine goes kullanmakta bi sakınca var mıdır? ??

3 yıl önce

CebrayilAs

Her kes soru soruyor, cevap veren yok :)

3 yıl önce

Empol...

Bence doğru

3 yıl önce

SkranDemir
SkranDemir

Bir cevapta "It walks towards it." Hangisi doğru.İkisi de mi?

3 yıl önce

zlal658124

it walks towards İt, yazdım ama kabul etmedi.

2 yıl önce

suna641

bu cümlede he kullanınca yanlış çıkıyormu

2 yıl önce

yusima.k
yusima.k

he walks towards it... doğru alınmış. it yerine its olması gerekmez mi?

1 yıl önce

AhmKarlas

He walks towards to him, şekilnde neden değil? yönelme eki olmadan olur mu canım?

1 yıl önce

Duolingo9986

through da kabul edilmeli

11 ay önce

MehmetTrk15

SH76MK

10 ay önce

sukruaslan51

Türkçe dilin "o" hem kadın hem erkek için kullanılır. Ama cümlede "O ona.." için ben "He walks" yazdım. Yanlış, she walks... olması lazım dei. Eden? Burada "o" kelimesinin "He veya She" olduğu nereden anlaşılır acaba? Herkese iyi çalışmaları...

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.