"He has a book."

Fordítás:Van egy könyve.

4 éve

8 hozzászólás


Feri980

nekem sem fogadta el azt hogy:"övé a könyv"

4 éve

marcsianyu

Mert Neki van egy könyve, a szó szerinti forditásban. Birtok viszony. Mert ha az lenne irva, hogy This book is his. akkor helyes a forditásod.

4 éve

trobyka

Elírtam egy betűt nem fogadta el, van amikor meg nem számít. Nem teljesen értem sokszor ezt a progit. A has helyett véletlen hes-t írtam.

4 éve

marcsianyu

Hes nincs. Csak a kiejtésben. Ezért nem fogadja el.

4 éve

richardhorvath93

Szuper ez a program 5 *

3 éve

K...H.a.n.n.a

Csak egy?

1 éve

Szosztar

"ővé a könyv" ezt nem fogadta el megoldásnak

4 éve

Feri980

köszi

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.