"Bu senin elma suyun."

Çeviri:Das ist dein Apfelsaft.

August 15, 2016

5 Yorum
Tartışma kilitli.


GamzeZeren

Dein ve deine hangi durumda kullanilir?


Nermin2309

Dein artikel das,der olurken kullanilir.Deine artikel die olarken(çoğullarda dahil) kullanır.


huseyinayranc

Bilen varsa yazsın lütfen, elma suyu yani apfelsaft die artikelini alır diye biliyorum o yüzden deine gelmez mi?


yMxQlzq6

Hayir ,çünkü der saft, dein Apfelsaft oluyor burda apfelsaft birlesik bir kelime onun icin herzaman boyle kelimelerde sonraki kelimenin artikeli alinir .


EypKaya682822

der olduğu için dein oluyo deine olması için die artikeli gelmesi lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.