1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiúk kutyái vizet isznak."

"A fiúk kutyái vizet isznak."

Fordítás:The boys' dogs drink water.

February 6, 2014

54 hozzászólás


dmBenk

En leirtam a jo mondatot: "the boys' dogs drink water" erre alairja hogy figyeljek a birtoklast jelzo jelre es leirja a mondatot ugyanugy ahogy en irtam de az enyemet nem fogadja el.


-Bagoly-

Részemről detto, az aposztróf is jó helyen van, azt pirossal bejelöli, a drinking-et meg nem, így nem tudom, hogy az jó lenne-e így. :(


fotos64

Drink és nem drinking. Ez nem folyamatos jelen.


-Bagoly-

Köszi, sejtettem, de még keverem kicsit.


Sziszike2383

nekem is ezt irta vigyazzak az aposztrofra mert birtoklast jelent de hiszen birtokos mondat es ugyan azt leirta ...aaa


kaldi_csenge

Szintúgy nálam is..


osilaci

The boys dogs drink water Miért nem fogadja el jó válasznak


Istipisti

valszeg az aposztrof a gondja


GrtaHarsny

Mert a boys az többesszám!!!


opekope2

Nekem se fogadta el. D**


Dinyula

Én is ugyanigy irtam.. Mégsem fogadta el. Bezzek kontraba angolul pedig igy irják mikor kérik a magyar forditást


DvidKis2

Ugyan azt írtam én is, de nem fogadta el


dmMartincs

' ezt a jelet hogy ejtjük?


49katirozsnyone

Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek. Tanította az anyukám annak idején. Akkor kisgyerek voltam. Helyenvaló volt. Most hasonló problémaim vannak a tanulassal kapcsolatban. Megkerdeztem vkit, aki husz éve él a tengeren túlon, és nevetve megvigasztalt, h semmi baj, legfeljebb rosszul tanulom meg. Viccből elvégzett egy szintfelmérő tesztet. A 8-as szintre tette. Én itt a 17-esnél tartok. Cserélnék az ő 8-as szintjével.


biktopx

Nekem elfogadta (mobilról). Lehet, hogy karakterkódolási hiba? Küldjétek be hibának.


FehrAnna8

Nekem is elfogadta, szintén mobilról...


lilla.balo

Nekem a tökéletes válasznál az aposztrófot írja hibának. Pedig dettó ezt írtam én is


Szotyikutya

Nem értem Mi lesz később!?


weszely_rebeka

Ugyan azt írtam amit kiírt mégis hibának veszi


kasza2027

Valamiért nem tetszik neki az aposztrof


Jemejoo

Leírtam az aposztrófot is és hibának veszi... lefotóztam hogy ugyan olyan a két mondat....


koraka.gid

Szerintem direkt van igy,hogy megtárgyaljuk,jobban megjegyezzük.


frksdr

Miért boys'? Miért ott van az aposztof?


rozalia15

boys fiuk boys' fiuknak


03DyDy05

ez valami nagyon kusza mondat... Legalábbis magyarul úgy hangzik


KacsaKerry

XD volt egy masik lehetosegem : the boy's dogs are eat woman :D


Mrdash00

The boys' dogs drink water


IstvanFeje1

A hiba nem nálam van


IstvanFeje1

Kérem nézzék át jobban


IstvanFeje1

The boys dogs drink water


TndeErdlyi1

Ugyanazt írtam, s nem fogadta el!! A csúnya!


ZoliCssz

Nekem ugyan az mint dmBenk nek


Krisz939746

Részemről is detto ugyanaz


viki808446

Én leírtam és rossznak vette


koroknyai

Nincs aposztrof a szotaramban,igy nem tudom kitenni a birtokos jelzot. The boys dogs drink water-is it correct?


GenoffSzab

The boys dogs drink water sztem nem nagy hiba :S


koroknyai

Sorry,nem ertem a "S"-t. The boys'dogs drink water. The boys'dogs are drinking water.(Mindketto mondat szerintem jo.)


_Hungary_

Beírtam hogy the boys drink water, az aposztrófot csak azért nem tettem oda mert nem volt kedvem keresgélni a billentyűzeten, nem fogadta el :(


koroknyai

The boys' dogs drink water. The boys'dogs are drinking water. A fiuknak a kutyai-(birtokos)ezert kell az aposztrof a boys' utan.


koroknyai

The boys'dogs drink water . Masik opcio.: The boys' dogs are drinking water.


katalin34342

The boys has dogs drink water miért nem jó?


koroknyai

Nincs ertelme a mondatnak./has-t 1.sz.3.szemelyben hasznaljuk-he,she,it utan. pl;The boy has a dog.-A fiunak van egy kutyaja. /1fiu/ The boys-A fiuk. The boys' dogs-A fiuknak a kutyai The boys' dogs drink water-A fiuknak a kutyai vizet isznak Ha tevedek javitsatok ki.:boys -tobbesszam,ezert kell az aposztrofot a szo utan tenni. Vagyis;boys' Gondolom 1szamban az aposztrofot a boy utan tesszuk ki. Pl;The boy's dogs -A fiunak a kutyai.


katalin34342

Köszönöm a magyarázatot,így már értem.


koroknyai

Szivesen,sajnos nem vagyok angol tanar. Egyszerubben nem tudtam leirni. Orulok,hogy erted.


TompaLaszlo

Nem fogadja el az általa is javasolt jó megoldást


koroknyai

Sajnos nem ertem mi a problema? A Duolingo nem fogadja el a megoldast? Mi a mondat?


KunnHordsv

Beture pontosan un azt irtam amit javotasban mutat es nem fogadja el


koroknyai

The boys' dogs drink water.-this sentence is correct. After boy's need apostrophe


AttilaBoko

Nem értem hogy mért ilyen hogy, a leg kisseb hibát is megmutatja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.