"Our parents have jobs."

Traducere:Părinții noștri au slujbe.

February 6, 2014

26 de comentarii


EliaAdrian

Avand in vedere ca termenul „job” este considerat un neologism, nu ar trebui inclusa si varianta „Parintii nostri au joburi”?

April 1, 2014

paula_18

Job este varianta in engleza... tu trebuie sa traduci, plus ca iti dadea variante..

April 2, 2014

iustina56792

Da este in engleza nu in romana

April 16, 2017

Danny4ever

Eu sunt de părere că nelogismele astea au fost create de oameni care nu știau româna sau voiau să se dea mari

June 15, 2015

MariaTeodo324284

Romgleza de azi...

August 3, 2017

luncadaria

supr comentariu

October 18, 2014

Stefy2006

"Parintii nostru"??!

February 25, 2015

sergiuionu1

Trebuie sa fie si meserii . Joburi numai cuvant in romana nu este ..

December 12, 2014

Stefy2006

Eu am scris "servicii" și a fost corect.

February 9, 2015

iustina56792

Meserii servicii e acelasi lucru

April 16, 2017

Dana517280

Meseria este o calificare profesionala, iar serviciul este locul de munca unde isi exercita calificarea profesionala.

March 9, 2019

yoanna26

job (pl. jobs) = serviciu (pl. servicii)

April 5, 2014

luncadaria

este meserii sau slujbe. job e in engleza

October 18, 2014

steliana123

mie nu-mi accepta traducerea corecta.,,.parintii nostri au slujbe

February 27, 2016

nicoleta.ilinca3

Poate ca ai scris vrun cuvânt greșit și daia..

March 13, 2016

Alina619095

Cand se pune OUR și când se pune OURS?

March 24, 2018

IustiChristian

si mie mi sa intamplat ca-la (StefanGugu)

May 19, 2018

ClaudiaZol

Locuri de muncă de ce nu ar merge

October 27, 2018

Lixandru7

Am raspuns corect de mai multe ori si nu mi se valideaza raspunsul , imi spune ca este gresit!

May 16, 2019

ValeriuCon

Nu "servicii"

February 27, 2016

DanoiuGeor

Servici sau serviciu in nici un caz servicii

February 13, 2017

DuTu88

Am pus nostrii in loc de nostri, de ce nu ar fi corect?

May 8, 2015

Mari812905

Pentru ca se scrie cu un singur "i" "Nostri" e forma de plural ...pentru ca la singular e "nostru" ex: tatal nostru e la munca.

March 6, 2016

StefanGugu

am uitat sa pun un "i" la sfarsitul cuvantului "parintii" si mi-a spus ca e gresit

March 29, 2017

cateamamaliga

parca ,,job,, se traducea ca meserie..si nu altfel

July 7, 2014

annaaremere

Nu neaparat

December 11, 2014
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.