"I read a magazine."

Fordítás:Elolvasok egy magazint.

February 6, 2014

22 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


hviktor783

A "read"szót "red"-nek mondja.MIÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRT??????????????


Zsozsoka

Igen, érdekes, meghallgattam lassitva is és úgy "rid" - et mond ha gyorsan mondja akkor red - et hallani ami ugyebár a read múlt ideje.


johalasz46

Jelentettem ugyan, de talán rájöttem: ez amerikai (USA) angol, amit tanulunk. S mint tudjuk, ők vagányul, nyeglén beszélnek. Vszínűleg általában így mondják mindkét verziót (múlt és jelen). Úgyhogy ne problémázzunk: talán tőlünk is elfogadja így a Duó...- 2021.03.


David236909

Az olyan heteronimák tekintetében, mint az "read", nincs különbség az "angol angol" és az "amerikai angol" között. Nincs semmi különbség.


johalasz46

A Duó kiejtése lesz jó, nem tévedésből mondja így. Fogadjuk el, ahogy van. - 2021.03.


adivizio

A "folyóirat" forditas miert nem helyes?


IstvanBorsanyi

Mert hibás a feladat.


Cauldie

a hang felvetel mult idoben mondja a "read" szot, de Duo csak jelen idoben fogadja el a valaszt. Tudositottam a Duot.


Panni729515

Reménytelen, mert most már a lassított is "red" és én is úgy tudom az múltidő, de én is megpóbálok hangot az ellenvetésemnek.


David236909

Kiejtés : "ríd", nem "red"


xenochrist

Az "olvasok" és "elolvasok" között mi a különbség?


N-Dee

Mondjuk jelen pillanatban olvasol egy könyvet, de félreteszed, és majd folytatod. Az elolvasásnál inkább arra gondolnék, hogy végig viszed a folyamatot, tehát az elejétől a végéig elolvasod. :)


xenochrist

Na erre nem is gondoltam. Ésszerű megközelítés! köszi!


N-Dee

Köszi, további jó gyakorlást!:)


deladislaus

magazine = képeslap, miért csak ezt fogadja el?!?!


Harga

Így elfogadta: "Magazint olvasok."


KocseszZso

egy magazint olvasok- nem jó?


ron405010

Magazin vagy újság Ugyan az!!!


Harga

újság - newspaper ; képesújság - magazine, magazin


MajorJnos

Egy magazint elolvasok, és Elolvasok egy magazint között mi a borzalmas nagy különbség?


Ronin800122

Már nem előszor futok bele hallo!!! a red nem ríd a múlt legyen a múlté


AuberJnos

De a hetilapot már nem fogadja el!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.