"We drink strawberry juice."

Fordítás:Eperlevet iszunk.

February 6, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


csegebiga

Nem tetszik néki az eperdzsúz sem :)


Zol74

Nekem sem fogadta el. Szerintem meghonosodott a magyarban a dzsúsz.


henriett.girl

Nekem már elfogadta


Capi01

Iszunk eperdzsúzt Elfogadta! :)


Gabi598296

A szörpöt nem szereti.


IldiBs

A mi eper üditőt iszunk miert nem jó?


GerleiIstv1

Határozottan "we drinksz" hallatszik.


Tadzsig

"Mi eperitalt iszunk" szerintem jó.


Nefelejcs1

Az eperlét és eperlevet ugyanazt jelenti magyarban!


PetisKrisz

Eper üdítő miért nem jó?


eszter410084

Eperlét írtam nem ugyan az a kettő?


syC8he

nem szerette az 'eperlevet'. jelentettem.


LastDave

Rögtön "eper gyümölcslé"vel próbáltam és elfogadta xDDD Pedig én se hittem, hogy elfogadja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.