"We drink strawberry juice."

Fordítás:Eperlevet iszunk.

February 6, 2014

11 hozzászólás


csegebiga

Nem tetszik néki az eperdzsúz sem :)

February 22, 2014

Zol74

Nekem sem fogadta el. Szerintem meghonosodott a magyarban a dzsúsz.

March 11, 2014

l20lindlo

Eperszörp?!

September 3, 2015

syC8he

nem szerette az 'eperlevet'. jelentettem.

April 16, 2018

Tadzsig

"Mi eperitalt iszunk" szerintem jó.

February 6, 2014

Nefelejcs1

Az eperlét és eperlevet ugyanazt jelenti magyarban!

February 7, 2014

borbely.ja

Miért nem jó a "gyümölcslevet" fordítás ? :(

July 26, 2015

PetisKrisz

Eper üdítő miért nem jó?

September 23, 2016

eszter410084

Eperlét írtam nem ugyan az a kettő?

February 26, 2018

Capi01

Iszunk eperdzsúzt Elfogadta! :)

July 26, 2018

KissNapsug

Eperszörp?? Eperdzsúz?? Egyiket se fogadja el

June 14, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.