"We drink strawberry juice."

Fordítás:Eperlét iszunk.

4 éve

18 hozzászólás


l20lindlo

Eperszörp?!

3 éve

rascal23

Én is ezt írtam, de nem fogadta el. Egyik szótárban a szörp sirup, vagy syrup.

2 éve

Tadzsig

"Mi eperitalt iszunk" szerintem jó.

4 éve

csegebiga

Nem tetszik néki az eperdzsúz sem :)

4 éve

Zol74

Nekem sem fogadta el. Szerintem meghonosodott a magyarban a dzsúsz.

4 éve

henriett.girl

Nekem már elfogadta

3 éve

syC8he

nem szerette az 'eperlevet'. jelentettem.

6 hónapja

Nefelejcs1

Az eperlét és eperlevet ugyanazt jelenti magyarban!

4 éve

PetisKrisz

Eper üdítő miért nem jó?

2 éve

eszter410084

Eperlét írtam nem ugyan az a kettő?

7 hónapja

Capi01

Iszunk eperdzsúzt Elfogadta! :)

2 hónapja

RMatee

En appererive-nek hallottam:/

4 éve

ZsoltPulai

Helyes szamóca lenne.

4 éve

Kincskereso

nem: az eper a kertekben terem, nagy méretű, a szamóca pedig ennek a vad változata: erdőben nő, nagyon kicsi a bogyója, de finom :) a Wikipédia szerint az erdei szamóca: "Fragaria vesca, commonly called: wild strawberry, woodland strawberry, Alpine strawberry, European strawberry, or fraise des bois, is a perennial herbaceous plant that grows naturally throughout much of the Northern Hemisphere, and that produces edible fruits." :)

4 éve

evakovacs48
evakovacs48

"Mi eper-dzsúszt iszunk"-sem volt jó."Kincskereső" Te nagyon ügyes vagy,mit fordítottál?

4 éve

borbely.ja

Miért nem jó a "gyümölcslevet" fordítás ? :(

3 éve

henriett.girl

Mert eper nem pedig általánosságban gyümölcs

3 éve

tkluka

eperszörp?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.