A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We drink strawberry juice."

Fordítás:Eperlét iszunk.

4 éve

9 hozzászólás


l20lindlo

Eperszörp?!

2 éve

Tadzsig

"Mi eperitalt iszunk" szerintem jó.

4 éve

csegebiga

Nem tetszik néki az eperdzsúz sem :)

4 éve

Zol74

Nekem sem fogadta el. Szerintem meghonosodott a magyarban a dzsúsz.

4 éve

syC8he

nem szerette az 'eperlevet'. jelentettem.

4 hónapja

Nefelejcs1

Az eperlét és eperlevet ugyanazt jelenti magyarban!

4 éve

PetisKrisz

Eper üdítő miért nem jó?

1 éve

eszter410084

Eperlét írtam nem ugyan az a kettő?

5 hónapja

Capi01
Capi01

Iszunk eperdzsúzt Elfogadta! :)

3 hete