Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir adam değilim!"

Çeviri:I am not a man!

4 yıl önce

42 Yorum


SrdrDmrbs

Cumleyi bilerek yanlis yazdim kendime laf ettirmem.

3 yıl önce

MirkanMari

ne deyisik bir insansiz ogrenme amacli

2 ay önce

Moroje

a eklemedim diye kabul etmedi

3 yıl önce

fatmarmeys

Aynen ya

3 yıl önce

a12huseyno

Evet bendede kabul etmedi.

2 yıl önce

asleren2

bende de :(

2 yıl önce

ohaabiyaa

Kendini bilmek güzel şey doğrusu :)))

3 yıl önce

khaleesi585620

Seviye cok basit ama ileride ne tip cumleler var şüphelerim var..

3 yıl önce

i.guner

Men ile man i karistiryorumm :(

4 yıl önce

edaNur0690

Men çogul man tekil men erkekler ya da adamlar man erkek ya da adam

4 yıl önce

KylarKylar1

Aynen

3 ay önce

KylarKylar1

'Man ve men'i hep karıştırıyoruummm

3 ay önce

CanSolpan

Ben bir oğlanım dan sonra ben adam değilim :) garip.

3 yıl önce

tuncay792085

Adamın dibisin hadi bunu çevir aq

3 yıl önce

.SOE.

''I am no a man'' nin bir anlamı var mı?

4 yıl önce

mkenkaya

Yok

3 yıl önce

dr.inspector

İ am not the man niye olmuyor

4 yıl önce

ozlerg

The man adamı oluyor. Sizin yazdığınız cümle ben adamı değilim oluyor. Yazım hatası olabilir ama İ değil I olacak.

4 yıl önce

Tolga.hamza

Am is are ifadelerini ne zaman ve hangi kelimelerin önüne yazmalıyım anlamadım biri öğretebilirmi

3 yıl önce

BerkantBas

Her cümlede fiil olmak zorundadır yoksa yardımcı fill olan am is are dan uygun olanı gelir

3 yıl önce

AhmetLHAN

İngilizce aşkına kendimize bunu da dedirttiniz ya helal olsun :)

3 yıl önce

omercckks

Arkadaşlar gerçekten guzel bir uygulama. Bir dahaki sefere hatalarinizi düzeltilmesi için yapılan gerek li bir uygulama olmus..

3 yıl önce

halil_dedeoglu

Hangi akla hizmet boyle bir cumle cevirisi yaptirilir ki ?

3 yıl önce

asleren2

A illa yazmak zorundamıyım

2 yıl önce

Meralgcmz

Pardon adam sanmışım :(

2 yıl önce

EmrahArc

Yerlerini yanlis yaptim...

2 yıl önce

raerihel

"i am no man" de kabul edilmeliydi.

1 yıl önce

TheOrderYu

Sadece a yi yazmamisim vay amk

1 yıl önce

Cansuevik3

Kafam karıştı olamazmi İnsanız biz.

1 yıl önce

Fatih928788

guy çocuk men adam deģilmi yaa

1 yıl önce

BRANURAras1

Coklu kabul olsun "ingilizce cumleleri" uygulamayi yaparken dusunemediniz mi?!

11 ay önce

mNOAa

Yanliş yaptim

10 ay önce

MehmetGL648075

Bu ne beaaa

9 ay önce

zgr634191

I amnot o man!

7 ay önce

ALHANKalay

Aynı

7 ay önce

cansudere4

Man adam demek onun icin

7 ay önce

lionhasclaws
lionhasclaws

I think the author is a female or a feminst! :)

5 ay önce

merylmaz19

This sentences for women :)

2 ay önce

findiqburu
2 ay önce

Han943939

Ayak ustu laf da yedik

1 ay önce

Ebruetinka6

Klfksdkelormrle

1 ay önce

ArifAtaahi

lan kabul etmiyo duzeltin

4 yıl önce