1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir adam değilim!"

"Ben bir adam değilim!"

Çeviri:I am not a man!

February 6, 2014

52 Yorum


SrdrDmrbs

Cumleyi bilerek yanlis yazdim kendime laf ettirmem.


1mpala

hahahahahahhahahahaha


YamurGrhay

Bu saçma valla ya


HaticeKara758469

Püüüüüüüüüüüüüüüüü


HaticeKara758469

Püüüüüüüüüü


khaleesi585620

Seviye cok basit ama ileride ne tip cumleler var şüphelerim var..


Moroje

a eklemedim diye kabul etmedi


Bar807161

Çünkü cümlede bir demiş eklemen gerek


a12huseyno

Evet bendede kabul etmedi.


ahmetilhan282

İngilizce aşkına kendimize bunu da dedirttiniz ya helal olsun :)


CanSolpan

Ben bir oğlanım dan sonra ben adam değilim :) garip.


ohaabiyaa

Kendini bilmek güzel şey doğrusu :)))


i.guner

Men ile man i karistiryorumm :(


edaNur0690

Men çogul man tekil men erkekler ya da adamlar man erkek ya da adam


AsimMete1

Men Adamlar oluyo man adam oluyo


Nisa700148

Men adamlar Man adam demek umarım unutmassın bir daha.


halil_dedeoglu

Hangi akla hizmet boyle bir cumle cevirisi yaptirilir ki ?


omercckks

Arkadaşlar gerçekten guzel bir uygulama. Bir dahaki sefere hatalarinizi düzeltilmesi için yapılan gerek li bir uygulama olmus..


zhanDuygul

Yeminle bu şeylere güvenim kalmadı xd


RohatKaya

Adamlığımı sorgulamaya başlamıştım. Duolingo sayesinde karara vardım. Ücretli üyeliğin hakkını sonuna kadar veriyor.


OrdinaryAlien

Netflix bir, Duolingo iki! Erkeklik elden gidiyoo! Ey cemaat-i Duolingo, buna sesimiz çıkmayacak mı?! Erkekliğimizi bizden almak istiyorlar!


Meralgcmz

Pardon adam sanmışım :(


Bilal926987

I'dan sonra (am) takısı hangi durumlarda gelir ?


tuncay792085

Adamın dibisin hadi bunu çevir ❤❤


VelionaVollerei

You are the bottom of man cümlenin tam çevirisi kelimesi kelimesine çevirisi you rock ise argo anlamında kullanılan ama adamın dibisin anlamına gelen kalıp


ismail21782

Burda bu program iyide bizimle dalga geciyor sürekli ben adam degilim diyor


Mustafa906758

Değiştirecektim elim değdiiiii


Rmeysa739597

a eklemeyi unuttum sad :(


HamitYusuf

bende kanul etti


BarGlmz

Sanirim hata veriyo


Rakook7

Hayvanmıyım???


Meltem31718

Yanlış okuyorum ikide bir delirmek üzereyim


ToriLarissa

Ben adamın dibiyim :)


Wenom7181

Sadece a Yüzünden yanlış oldu


nisa289830

Doğru yazdım herşeyiyle doğru ama kabul edilmedi :(


Nigarss

Lan bilerek yanlis yazdim yaa


Beyzam8

1 sorum kaldı bitirmeme yalnış oldu ya


fikret610091

Men ile man arasındaki farkı süylerken ayıredemiyorum


Emirhan47286

Beyler Hesaplama Yaptım Uygulama Bizi İnsan Yada Adam Yerine Koymio


Muhammet580451

BEN APK DAYI DAN BEDAVA PLUS İNDİRDİM HESABINIZA GİRİS YAPİN BİSİYE OLMUYO COK İYİ


didemsakin

Arkadaşlar bu soruda bir hata var a diyorum olmuyor


offf0000

Adam değilsen nesin slk :) ಠ‿↼


Asl119409

I am a not man neden olmaz


tuanna289338

Doğru cevaba yanlış diyo


melike553617

İyi bir uygulama ben memnun kaldim


Ayca_1219

Man yerine yanlışlıkla mam yazmışım yanlış dedi normalde yazım hatası var derdi doğru kabul ederdi, ama niye yanlış kabul etti anlamıyorum. Boşu boşuna canım gidiyor bu saçma şeyler yüzünden.


tuba510084

I am a not man olmicak mi allahim ya


tuba510084

I am a not man olmicak mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.