1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir adam değilim!"

"Ben bir adam değilim!"

Çeviri:I am not a man!

February 6, 2014

70 Yorum

Konu önem sırasına göre

SrdrDmrbs

Cumleyi bilerek yanlis yazdim kendime laf ettirmem.

July 5, 2015

S.DreamLight

xD

August 3, 2019

SelinNaz334764

Aynen

October 11, 2019

Moroje

a eklemedim diye kabul etmedi

November 13, 2014

Bar807161

Çünkü cümlede bir demiş eklemen gerek

December 31, 2018

fatmarmeys

Aynen ya

July 20, 2015

a12huseyno

Evet bendede kabul etmedi.

February 6, 2016

asleren2

bende de :(

April 7, 2016

CanSolpan

Ben bir oğlanım dan sonra ben adam değilim :) garip.

February 2, 2015

khaleesi585620

Seviye cok basit ama ileride ne tip cumleler var şüphelerim var..

August 14, 2015

ohaabiyaa

Kendini bilmek güzel şey doğrusu :)))

April 4, 2015

Rmeysa641284

Aynen :)

September 14, 2019

Hickimseyim

ŞDÖFŞFÖGLHJ

January 28, 2019

AhmetLHAN

İngilizce aşkına kendimize bunu da dedirttiniz ya helal olsun :)

December 22, 2014

omercckks

Arkadaşlar gerçekten guzel bir uygulama. Bir dahaki sefere hatalarinizi düzeltilmesi için yapılan gerek li bir uygulama olmus..

February 15, 2015

halil_dedeoglu

Hangi akla hizmet boyle bir cumle cevirisi yaptirilir ki ?

March 4, 2015

tuncay792085

Adamın dibisin hadi bunu çevir aq

July 21, 2015

ICouldntFind

You are the bottom of man cümlenin tam çevirisi kelimesi kelimesine çevirisi you rock ise argo anlamında kullanılan ama adamın dibisin anlamına gelen kalıp

April 12, 2019

kanayyasin

!!! EROR 404 !!!

May 20, 2019

Hickimseyim

You are a man in dibi lflglvllj

January 28, 2019

i.guner

Men ile man i karistiryorumm :(

July 8, 2014

edaNur0690

Men çogul man tekil men erkekler ya da adamlar man erkek ya da adam

August 22, 2014

KylarKylar1

Aynen

June 26, 2018

KylarKylar1

'Man ve men'i hep karıştırıyoruummm

June 26, 2018

Melike932106

Bende

February 16, 2019

Meralgcmz

Pardon adam sanmışım :(

July 28, 2016

zhanDuygul

Yeminle bu şeylere güvenim kalmadı xd

January 22, 2019

RohatKaya

Adamlığımı sorgulamaya başlamıştım. Duolingo sayesinde karara vardım. Ücretli üyeliğin hakkını sonuna kadar veriyor.

February 1, 2019

ismail21782

Burda bu program iyide bizimle dalga geciyor sürekli ben adam degilim diyor

January 3, 2019

Mustafa906758

Değiştirecektim elim değdiiiii

March 7, 2019

elif0320

Man diyoz yanlış diyo men diyoz yanlış diyo hangisi doğru

August 3, 2019

.SOE.

''I am no a man'' nin bir anlamı var mı?

August 11, 2014

mkenkaya

Yok

November 15, 2014

osman29544

Ben hayir bir adamim

November 4, 2018

dr.inspector

İ am not the man niye olmuyor

September 8, 2014

ozlerg

The man adamı oluyor. Sizin yazdığınız cümle ben adamı değilim oluyor. Yazım hatası olabilir ama İ değil I olacak.

October 8, 2014

Tolga.hamza

Am is are ifadelerini ne zaman ve hangi kelimelerin önüne yazmalıyım anlamadım biri öğretebilirmi

November 9, 2014

BerkantBas

Her cümlede fiil olmak zorundadır yoksa yardımcı fill olan am is are dan uygun olanı gelir

August 9, 2015

asleren2

A illa yazmak zorundamıyım

April 7, 2016

Bar807161

a bir anlami katar bir adam dedigi icin yazman gerek

December 31, 2018

EmrahArc

Yerlerini yanlis yaptim...

October 9, 2016

raerihel

"i am no man" de kabul edilmeliydi.

October 22, 2016

TheOrderYu

Sadece a yi yazmamisim vay amk

December 17, 2016

Cansuevik3

Kafam karıştı olamazmi İnsanız biz.

March 2, 2017

Fatih928788

guy çocuk men adam deģilmi yaa

July 6, 2017

Bar807161

men adamlar demek çoğul hali

December 31, 2018

BRANURAras1

Coklu kabul olsun "ingilizce cumleleri" uygulamayi yaparken dusunemediniz mi?!

November 12, 2017

mNOAa

Yanliş yaptim

December 18, 2017

MehmetGL648075

Bu ne beaaa

January 13, 2018

zgr634191

I amnot o man!

March 10, 2018

ALHANKalay

Aynı

March 11, 2018

cansudere4

Man adam demek onun icin

March 16, 2018

lionhasclaws

I think the author is a female or a feminst! :)

May 4, 2018

merylmaz19

This sentences for women :)

July 22, 2018

findiqburu
August 18, 2018

Han943939

Ayak ustu laf da yedik

September 3, 2018

Ebruetinka6

Klfksdkelormrle

September 14, 2018

hasantemcn

iyi ama biraz zor

December 2, 2018

hanm476089

Bence çok güzel

December 20, 2018

Mirza829674

"I not a man " yazınca neden kabul etmiyor?

January 28, 2019

Mustafa906758

Bende öyle yazdım niye yanlış

March 7, 2019

S.DreamLight

Am = To be ? :D

August 3, 2019

simayy1903

Cumleyi bildiğim halde uanlis yazdim...

May 8, 2019

simayy1903

Bu sefer doğru yapabildim...

May 8, 2019

ssudenurr00

a eklemedim diye yanlış saydı puğ

August 4, 2019

Ahsen409553

Bir men söylüyor sonra men yazınca Man diyor

August 15, 2019

selin651425

aslında l am a not mane olması lazım l am ben a bir demek l am a not değil fiiller ilk başta olur zaten man bu yani

August 28, 2019

amdu903199

Bende >:)

September 13, 2019

hatice667841

kşldkdks

September 14, 2019

Raha721766

I'm ve I am bir manada , neden kabul etmedi ?

September 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.