Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir adam değilim!"

Çeviri:I am not a man!

0
4 yıl önce

37 Yorum


SrdrDmrbs

Cumleyi bilerek yanlis yazdim kendime laf ettirmem.

23
Cevap ver3 yıl önce

Moroje

a eklemedim diye kabul etmedi

7
Cevap ver13 yıl önce

fatmarmeys

Aynen ya

0
Cevap ver3 yıl önce

a12huseyno

Evet bendede kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

asleren2

bende de :(

0
Cevap ver2 yıl önce

i.guner

Men ile man i karistiryorumm :(

2
Cevap ver4 yıl önce

edaNur0690

Men çogul man tekil men erkekler ya da adamlar man erkek ya da adam

7
Cevap ver3 yıl önce

KylarKylar1

Aynen

0
Cevap ver1 ay önce

KylarKylar1

'Man ve men'i hep karıştırıyoruummm

1
Cevap ver1 ay önce

ohaabiyaa

Kendini bilmek güzel şey doğrusu :)))

2
Cevap ver3 yıl önce

khaleesi585620

Seviye cok basit ama ileride ne tip cumleler var şüphelerim var..

2
Cevap ver3 yıl önce

CanSolpan

Ben bir oğlanım dan sonra ben adam değilim :) garip.

1
Cevap ver3 yıl önce

tuncay792085

Adamın dibisin hadi bunu çevir aq

1
Cevap ver3 yıl önce

.SOE.

''I am no a man'' nin bir anlamı var mı?

0
Cevap ver4 yıl önce

mkenkaya

Yok

0
Cevap ver3 yıl önce

dr.inspector

İ am not the man niye olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

ozlerg

The man adamı oluyor. Sizin yazdığınız cümle ben adamı değilim oluyor. Yazım hatası olabilir ama İ değil I olacak.

0
Cevap ver3 yıl önce

Tolga.hamza

Am is are ifadelerini ne zaman ve hangi kelimelerin önüne yazmalıyım anlamadım biri öğretebilirmi

0
Cevap ver3 yıl önce

BerkantBas

Her cümlede fiil olmak zorundadır yoksa yardımcı fill olan am is are dan uygun olanı gelir

0
Cevap ver3 yıl önce

AhmetLHAN

İngilizce aşkına kendimize bunu da dedirttiniz ya helal olsun :)

0
Cevap ver3 yıl önce

omercckks

Arkadaşlar gerçekten guzel bir uygulama. Bir dahaki sefere hatalarinizi düzeltilmesi için yapılan gerek li bir uygulama olmus..

0
Cevap ver3 yıl önce

halil_dedeoglu

Hangi akla hizmet boyle bir cumle cevirisi yaptirilir ki ?

0
Cevap ver3 yıl önce

asleren2

A illa yazmak zorundamıyım

0
Cevap ver2 yıl önce

Meralgcmz

Pardon adam sanmışım :(

0
Cevap ver2 yıl önce

EmrahArc

Yerlerini yanlis yaptim...

0
Cevap ver1 yıl önce

raerihel

"i am no man" de kabul edilmeliydi.

0
Cevap ver1 yıl önce

TheOrderYu

Sadece a yi yazmamisim vay amk

0
Cevap ver1 yıl önce

Cansuevik3

Kafam karıştı olamazmi İnsanız biz.

0
Cevap ver1 yıl önce