Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Schokolade ist gut."

Çeviri:Çikolata iyi.

2 yıl önce

11 Yorum


hatininhayalleri

"gut= güzel" çok güzel nasıl yazılır?

1 yıl önce

Helin511148

Sehr gut

1 yıl önce

Hasan895215

Ganzgut diye yazılıyor

3 ay önce

liv.snjutarex

gut'un anlamı "güzel" değil, "iyi" dir. güzel'in kelime anlamı "wirtlich" dir

1 yıl önce

hatininhayalleri

sağ ol :)

1 yıl önce

M1xh2

Bak İngilizcede güzelin yerine bazen beautiful yada nice değil good kullanırlar. Örnek: "Life is good" Hayat güzeldir

1 yıl önce

ANL-minecr

Bizim çevirmenler öyle çeviriyor. Hayat güzel dersen sen onun anlamına, linç ederler.

2 hafta önce

humetin

Frauen essen gerne Schokolade.

9 ay önce

ilayda660710

Soruda iyi çikolata yazdım kabul etmedi çikolata iyi kabul ediyor iyi çikolata değil mi?

8 ay önce

ANL-minecr

Öyle dersen iyi sıfat oluyor.

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

iyi çikolata = gute Schokolade
Çikolata iyi = (Die) Schokolade ist gut.

2 hafta önce