"I speak English."

Fordítás:Beszélek angolul.

February 6, 2014

22 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Letti36573

Nem; beszélek angolul hanem én beszélek angolul


CsillaNmet10

A beszélek, vagyis egyes szam első személyben= én! A magyar nyelvben nem kell külön kiemelni, hogy én beszélek, mert az igerag pontosan kifejezi. Az angol viszont nem ragoz. Ha azt mondom beszélsz, abból tudjuk, hogy TE beszélsz, anelkül, hogy konkrétan mondanánk.


nagypiros001

Halihó nem értem miért nem fogadja el a beszédem kerlek segitsetek!


blanka0327

Mert az I speak English az nem azt jelenti hogy beszédem, mert abba hol van hogy angolul, vagy hogy én?


CsillaNmet10

Az angolban az én = I Én beszelek = I speak Angolul= English


Zsofia2016

Én ezt írtam: Én beszélek angolul. jó volt


Jzmin572992

Számítógépen játszok nincs mikrofonom de ha bármit bejelentek nemfogadja el..


1stNandiIsReal

Beszélek angolt-t miert nem fogadja


Horvthgerg19

Még egy pont is hiba, amikor "duo" összekeveri a kis és nagybetűt?!


Martin529830

Milyen optimista mondat lett bevágva ide :_D


LszlBorka

Nagyon jó ez az angolul tanulós játék mert mi megyünk hollandiába és ott angolul kell tudni beszélni :)


Szszi19

Amiket kérdez hejesen válaszolok nincsen zaj de nem fogja


beni499

I speak english=Beszélek angolul. Nekem elfogadta.


TormaJzsef3

Nem fogadja el a választ


kiss.bogi

Az miért nem jó hogy beszélek angolt?


TheChameleonMan

Ohh én is valamennyire


AlexandraB307310

Ezt nem értem, miért nem fogadta el az "én beszélek angolul" ugyan azt jelenti és az angolnál is ott van az "i"


ZsomborH.

Az amúgy angolul beszélek nem jó a nyelvtanjuk pedig harmadikos vagyok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.