A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boys' dogs"

Fordítás:A fiúk kutyái

4 éve

3 hozzászólás


grrita

A többes szám és az 's ragos birtokos eset összefüggései: 1./ Szabályos többes számú szóhoz 's nem járul, a birtokos ragot csak a hiányjel (') jelzi. Ennek az a következménye, hogy a kiejtés alapján nem tudjuk megkülönbözetetni a többes számú birtokost az egyes számútól. Pl. The boy's dogs. - A fiú kutyái. / The boys' dogs. - A fiúk kutyái. Azok a főnevek, amelyek többes számukat nem -s-szel képezik, birtokos esetben megkapják a 's végződést. Pl. The woman's dogs. - A nő kutyái. / The women's dogs. - A nők kutyái.

4 éve

ildikote

itt ebben a sorozatban kétszer szerepel a the boy´s dogs,,,egyszer azt irja a fiú kutyája,,most a fiúk,,,ez nekem magas

4 éve

zsozsoo

ez aztán nagyon értelmes mondat mondhatom

3 éve