Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I read a newspaper."

Çeviri:Ben bir gazete okurum.

4 yıl önce

25 Yorum


aksoy61

He, she olunca reads I olunca read olmasının nedeni nedir?

4 yıl önce

sahin1414

He , she , it öznelerinde geniş zamanlı cümleler kurarken fiiller sonuna 's takısı alır. Örneğin; he reads newspaper.

4 yıl önce

MaresaL2

Arkadaşlar neden I sadece I am degil ?

2 hafta önce

mzeki48

Ben bir gazete okurum doğrusu bu arkadaşlar

4 yıl önce

AleynaEker3

Dogru olanlar

8 ay önce

HmeyraDemi6

GB

7 ay önce

HmeyraDemi6

.hfx

7 ay önce

HmeyraDemi6

. Ttth

7 ay önce

HEDEFUST

ARKADAŞLAR EĞER YAPAMIYORSANIZ 3. TEKİL ŞAHISLARI ÖĞRENMENİZİ TAVSİYE EDERİM.................................................................

3 ay önce

merveish

bende onu dedim yanlış diyo ya:)

4 yıl önce

Nur2324

hemen altında anlamını veriyolar

3 yıl önce

HmeyraDemi6

V

7 ay önce

Osman408695

Baştan sona doğru gidince cümle? " Ben okurum bir gazete " olması gerekirken ; neden " Ben bir gazete okurum " diyor özne nesne, yüklem ilişkisi ters

1 yıl önce

buketsevcan

Yanıtlarınızı devrik cümle şeklinde yazmamaya özen gösterin, cevaplar Türkçe dilbilgisi kurallarına göre oluşturulmuştur.

1 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olun

8 ay önce

HmeyraDemi6

Q Xddct

7 ay önce

nadir1971

kq

5 ay önce

nadir1971

mx

5 ay önce

nadir1971

pp0

5 ay önce

feride1998

I read a diyor ben bir gazete okurum demk deglmi yha

4 yıl önce

haticenur50572

I read Ben okurum demek I read a newspaper ben gazete okurum demektir

2 yıl önce

AleynaEker3

Evet

8 ay önce

cagataygurturk

Gazete okuyorum.

4 yıl önce

Oguz709715

Okuyorum demesi icin ing takisi almasi gerekir

9 ay önce