Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kde je ten kufr?"

Překlad:Where is the suitcase?

před 2 roky

4 komentáře


Crustothegirl

Mám pripomienku..v hovorenej ang.sa dá použit aj ,,where the suitcase is. Opraviť prosím

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Ne. Přidat to určitě nepřidáme a ani si nemyslím, že by se to v hovorové angličtině používalo. Tvůj slovosled si dokážu představit leda tak ve větě "I don't know, where the suitcase is = Nevím, kde ten kufr je."

před 1 rokem

Hancza11

Proč nemohu použít "baggage"? Opravilo mě to na "luggage", které považuji za synonymum.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Mě by spíš zajímalo, proč to uznává "luggage", protože máte pravdu, že "luggage" a "baggage" jsou synonyma. Jenže si nemyslím, že kterékoliv z nich znamená "kufr", oboje jsou to překlady pro "zavazadlo" a já bych je tady neuznával.

před 1 rokem