"A nők és a lányok olvasnak."

Fordítás:The women and the girls read.

4 éve

19 hozzászólás


Gyuffa

Mitől függ, hogy read vagy reads, ill. eat vagy eats??? Valaki magyarázza el.

4 éve

villambozse600

Egyes szám harmadik személyében ( he, she ) akkor mindig mellé kell tenni a s betüt. Ö olvas, ő ir stb.

4 éve

Boete85

Az E/3 angolban sok mindenben változik, ez amolyan törvény ^^ Kérd meg a tanáros vagy valakit hogy írja össze esetleg, vagy ilyesmi... :)

4 éve

sokGabor

Egyes szám harmadik személyben kell az 's'. Pl. He reads, de I read.

4 éve

szjuli89

De akkor itt miért nem kell az 's' miért nem reads? Nem értem

3 éve

Soul_Train

mert nem He vagy She van a mondatban hanem They...ők...ők olvasnak...a nők és a lányok olvasnak!

3 éve

Regi48245

Attól függ, te hülye, hogy a szavak végén az "s" múl időt jelent

1 éve

medve112

Nem feltétlenül az "s" a jele. Mi a helyzet a többes számmal?? Az is múlt idő??

7 hónapja

AttilaKiss11

Csak az első 2 szó volt nálam olvasható a dobozban, esélyem sem volt kitalálni melyik a jó.

4 éve

Kataszab2

honnan tudjam hogy a woman-t többesszámban érti e vagy nem?

4 éve

harnos.mat

Onnan,hogy a nők angolul írva: women nem woman. A nők kiejtve: "vimin"

4 éve

kmaja725

Ha tobbesszam akk womEn de ha egyesszam akk pedig womAn

3 éve

pocben966

Úgy is helyes ez a mondat, hogy: "The women and the girls are reading"?

4 éve

boldi2002

Igen helyes.

4 éve

SzentesVik

Két feladattal ezelőt az volt a válasz hogy határozatlan névelő esetén bár milyen lány lehet. Akkor most mért nem jó? Mert magyarról fordítunk angolra?

4 éve

szagigagi

valószínű, hiszen egyértelmű volt, hogy A lányok ( többes szám, de határozott névelő ) THE girlS

3 éve

KristofHer3

Nem mindegy hogy először girlst vagy womenst írok?

2 éve

Zitu2

A "women" többes száma nem a "wimin"?

1 éve

Csid

Nem jó a feladat!!! Lányok vagy ffiak?!

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.