1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ona słucha."

"Ona słucha."

Tłumaczenie:She listens.

February 6, 2014

10 komentarzy


nela250048

Wcześniej byla odpowiedź: she hears


Margaretkowa

Dlaczego odpowiedzią nie może być "she hears"?


agoosh

Ponieważ she hears znaczy ona słyszy. Porównaj: she listens to the music (ona słucha muzyki) i she hears a scream (ona słyszy krzyk). Listen jest często używane jeśli ktoś celowo chce coś usłyszeć, hear jeśli słyszy się coś mimowolnie.


xmoniczkax.567

Bo ''hears'' znaczy ''słyszy'' a to co innego niż ''słucha''.


Bogusaw360909

Miało być On słucha


panisonia

"she listens" to tak jakby "ona słucha", a "she hears" to "ona słyszy"


baldur17

Dlaczego nie she listen?


Houk1

W trzeciej osobie l.p. musisz dodać na końcu -s i powstaje "she listens".


LaurkaM

Właśnie Marcin

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij