Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eat cheese whenever you want."

Çeviri:Ne zaman istersen peynir ye.

0
4 yıl önce

30 Yorum


PerfectionistEVK

Aklinizda bulunsun whenever'daki ever ile turetmeyi diger bazi soru kelimeleri icin de yapabilirsiniz: Whenever: her ne zaman Whatever: her ne Whoever: her kim Whichever: herhangi Whereever: her neresi However: her nasil

55
Cevap ver3 yıl önce

oguzhankoral

ne zaman istersen peyniri yiyebilirsin. daha kibar değil mi arkadaşlar. kabul edilmesi lazım

6
Cevap ver14 yıl önce

denklemsurat

ama cümle emir cümlesi eğer senin dediğin gibi olsaydı you can eat cheese whenever you want gibi bişey olurdu heralde

10
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir de, "Peyniri" diyerek belli bir peyniri kastetmiş oluyoruz. Bu durumda the kullanmamız gerekirdi:
"Eat the cheese whenever you want."

2
Cevap ver9 ay önce

alpermutlu1

"her ne zaman istersen o zaman yersin" yazdım olmadı."-sin" çok birşey değiştiriyormu.Kabul edilemezmi

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiil başa geçince emir kipi olur. Türkçede de emir kipi "ye"

46
Cevap ver4 yıl önce

yusuf504178

Evet bence de

1
Cevap ver11 ay önce

alpermutlu1

anladım t.ederim

0
Cevap ver4 yıl önce

Onur02468

sağol

0
Cevap ver2 yıl önce

Whiskeyice

it = it eat = it eight bunu da it diyormuş gibi söylüyor, biz nereden bilelim it deyince, hangisini kast ediyor. cümlede ki diğer kelimelere göre mi takip edicez hep.

Man ~ Men bunların ikiside men diye okunuyor. Woman ~ Women bunların ikiside wumın diye söyleniyor, ben nereden bileyim simdi, kadınmı diyorsun kadınlar mı diyorsun... :(

2
Cevap ver2 yıl önce

Eseryuksel09

Yazılışta sikinti yok. Konusmada cumlenin ve muhabbetin gidisinden anlasilir. Tek basina ayirt etmek zor.

0
Cevap ver11 ay önce

denizhangu

"ne zaman istersen peynir yiyebilirsin" cevabı neden olmuyor?

1
Cevap ver4 yıl önce

Mgokalp

Ne zaman istersen peynir yiyebilirsin demek için "You can eat cheese whenever you want" demek gerekiyor. Fiil başta olduğu için bu bir emir cümlesidir.Emir cümlesi olduğu için ye dedik, emrettik.

20
Cevap ver4 yıl önce

falconblue

bence senin söylediğin ifadeyi çevirirken "can" kullanılmalı.

1
Cevap ver14 yıl önce

hasanrencber

peyniri dilediğin zaman ye '' cümlesin de hata nedir acaba ?

1
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bu durumda soruda "dilemek" sözcüğünün karşılığı olarak "wish" bulunurdu muhtemelen.
"Eat cheese whenewer you wish."

Bir de peyniri dediğimizde belli bir peyniri kastetmiş oluruz. Cümlede the cheese geçerse bu şekilde çevirebiliriz.

1
Cevap ver9 ay önce

CeyhunErsz

İstediğinde pernir ye olsa??

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o when you want olurdu, burada whenever you want

3
Cevap ver4 yıl önce

.Melih.

peyniri istediğin zaman ye neden olmuyor ?

0
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Peyniri" diyerek belli bir peyniri kastetmiş oluyoruz:
"Eat the cheese whenever you want."

1
Cevap ver9 ay önce

Miyazinho
Miyazinho

İstiyorsan yazdığımda kabul etmedi. İstersen kelimesi ile istiyorsan aynı değil midir?

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

"İstiyorsan" dediğimizde koşul yapısı kullanıyoruz. "If you want..." diye cümleye başlamalıydık.

0
Cevap ver9 ay önce

SlaTAKIN

ne zaman istersen o zaman peynir yersin olmaz mı

0
Cevap ver2 yıl önce

MertTemir

Her ne zaman istersen peyniri yiyebilirsin

0
Cevap ver2 yıl önce

ErdoanArsl

"Peyniri ne zaman istersen ye" yazdim kabul etmedi peyniri ye ne zaman istersen daha devrik bir cumle degil mi

0
Cevap ver2 yıl önce

Sinan_Simsek

İstediğin zaman peynir ye . İstediğiniz ve yiyiniz diye bi şey yok uydurma resmen

0
Cevap ver2 yıl önce