"They go out to dinner."

Fordítás:Elmennek vacsorázni.

February 6, 2014

16 hozzászólás


CsabaIspn

A "go out" (így együtt) azt jelenti, hogy elmennek valahova (enni, szórakozni stb.)

February 10, 2014

KlraMllern

Csak arra gondoljatok, hogy magyarul hogy mondjátok, ha nem otthon vacsoráztok: Kimegyünk vacsorázni. vagy Elmegyünk vacsorázni. Ők így fejezik ki, hogy elmennek otthonról vacsorázni. Nem lehet mindent szó szerint fordítani.

February 16, 2014

Pistika

Na én most kimegyek vacsorázni...

February 11, 2014

Papucska

Akik kint élnek az USA ban, azok magyarul is így kérdezik: "Kimegyünk valahova?" Enni, szórakozni, stb. Tehát ezt így szokjátok meg. Ezt így kérdezik, mondják.

January 9, 2015

Solores

Ha nem jó a "kimennek vacsorázni", akkor valaki fordítsa már le, hogy lenne ez angolul, ha itt nem helyes. Köszi :D

February 12, 2014

askat1951

A kimennek vacsorázni kifejezés szerintem nagyon erőltetett, hacsak nem akkor használják, ha pl. fogják a tányérjukat és kimennek a teraszra vacsorázni.

March 3, 2014

BalzsTumpe

Azt hiszem a kimennek vacsorázni pontos jelentése a ,,they go outside to dinner''

January 23, 2019

EwiiL

go out -ot gyakran az elmenni szórakozni kifejezésre használják, itt azt hangsúlyozza nem otthon hanem valahol (pl. étteremben) vacsoráznak.

February 13, 2014

Sanyiapa

Már másodszor futok bele, de most sem tetszik neki a "kimennek vacsorázni" fordítás!!!!! Pedig ez is éppen ugyanolyan jó mint az "elmennek vacsorázni". Még a jelentésébe sem nagyon lehet belekötni.

February 9, 2014

Gizus123

Én úgy fordítottam, hogy "ők vacsorára mennek", de nem fogadta el. Tényleg rossz?

March 1, 2014

TiborPapp2

Igen, mert nem egy meghívásra mennek vacsorára, hanem kimennek/elmennek vacsorázni.

August 12, 2014

Riri401

miért azt mondja "at"?????????

February 26, 2015

ElifGrey

Nem fogadja el :(

June 22, 2016

Jucika524023

Elmennek vacsorazno

July 17, 2017

louCharles1

dinner; the main meal of the day, taken either around midday or in the evening. nem feltétlenül vacsora, inkább a fő étkezés.

September 27, 2018

Daddyman7

Kimennek vacsorázni és nálam nem fogadja el csak azt, hogy "elmennek"

February 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.