"Az órában nincs elem."

Fordítás:The clock does not have a battery.

February 6, 2014

23 hozzászólás


jozsef.pasztor

"There is no battery in the clock?"

February 6, 2014

materialgirl86

szerintem is helyes, én is így írtam

February 11, 2014

laszlo.tor

Én is.

February 13, 2014

Cartwright78

Valaki meg tudná mondani,hogy miért ez a jó megoldás? Mert a ; The clock does not have a battery. Az órának nincs eleme. A feladat pedig az volt, hogy; Az órában nincs elem!

April 22, 2015

Hajnoca

Clock helyett a watch nem Jo?

February 28, 2014

jvpjudis

Én is :-)

February 15, 2014

havasipeter

én is

February 15, 2014

szityku

én is:)

February 20, 2014

zsu.anna

Ther are no batteries in the clock?

February 25, 2014

Leving

in the lock there is not a battery - miért nem jó?

March 30, 2014

Siki68

Mert clock helyett lock-ot írtál. :-) Meg azért, mert nem jelentitek be, így nem kerül be a helyes megoldások közé.

April 11, 2014

KPT27

Így hát Leving szórendje OK, ha jól értem, azaz nem muszáj a határozót a végére rakni.

January 17, 2015

atesz67

A watch karóra

July 26, 2014

Zsupy

The watch is without a battery. Nem fogadta el.

April 11, 2015

kovacmark2005

gyökér

March 22, 2017

TthKlmn

Are you?

July 4, 2018

rendlboii

Azt is megmondhatná valaki, hogy a Duolingo-t üzemeltetők foglalkoznak egyáltalán a kérdéseinkkel? Nem tapasztaltam még reakciót részükről a felhasználók által felhozott hibákra.

May 3, 2015

oroszlanerika

Nekem már néhányszor vàlaszoltak, amikor elfogadták a jezést. Meg is köszönték.

June 15, 2015

Sztankay54

A segitség már megint átverős,mert meg sem említi a birtoklást jelentő has,ill.have -et.Egyébként no helyett not -ot írtam.

March 26, 2016

TthKlmn

Akkor any battery kapcsolódik hozzá!

July 4, 2018

TthKlmn

In the clock= az órában The clock= az óra

July 4, 2018

TthKlmn

There is not any battery inthe clock

July 4, 2018

KatalinBny2

Az óra nem tartalmaz elemet..?

August 31, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.