A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az órában nincs elem."

Fordítás:The clock does not have a battery.

4 éve

22 hozzászólás


jozsef.pasztor

"There is no battery in the clock?"

4 éve

materialgirl86

szerintem is helyes, én is így írtam

4 éve

laszlo.tor

Én is.

4 éve

Cartwright78

Valaki meg tudná mondani,hogy miért ez a jó megoldás? Mert a ; The clock does not have a battery. Az órának nincs eleme. A feladat pedig az volt, hogy; Az órában nincs elem!

3 éve

jvpjudis

Én is :-)

4 éve

havasipeter

én is

4 éve

szityku

én is:)

4 éve

zsu.anna

Ther are no batteries in the clock?

4 éve

Hajnoca

Clock helyett a watch nem Jo?

4 éve

Leving

in the lock there is not a battery - miért nem jó?

4 éve

Siki68

Mert clock helyett lock-ot írtál. :-) Meg azért, mert nem jelentitek be, így nem kerül be a helyes megoldások közé.

4 éve

KPT27

Így hát Leving szórendje OK, ha jól értem, azaz nem muszáj a határozót a végére rakni.

3 éve

atesz67

A watch karóra

4 éve

Zsupy

The watch is without a battery. Nem fogadta el.

3 éve

kovacmark2005

gyökér

1 éve

TthKlmn

Are you?

1 hónapja

rendlboii

Azt is megmondhatná valaki, hogy a Duolingo-t üzemeltetők foglalkoznak egyáltalán a kérdéseinkkel? Nem tapasztaltam még reakciót részükről a felhasználók által felhozott hibákra.

3 éve

oroszlanerika

Nekem már néhányszor vàlaszoltak, amikor elfogadták a jezést. Meg is köszönték.

3 éve

Sztankay54

A segitség már megint átverős,mert meg sem említi a birtoklást jelentő has,ill.have -et.Egyébként no helyett not -ot írtam.

2 éve

TthKlmn

Akkor any battery kapcsolódik hozzá!

1 hónapja

TthKlmn

In the clock= az órában The clock= az óra

1 hónapja

TthKlmn

There is not any battery inthe clock

1 hónapja