Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het is niet per se persoonlijk."

Vertaling:It is not necessarily personal.

0
1 jaar gelden

2 opmerkingen


LangeLex
LangeLex

Waarom is necessary hier fout? Het betekent toch hetzelfde als necessarily?

2
Reageer1 jaar gelden

Nielzke23
Nielzke23

'Necessary' is een bijvoegelijk naamwoord, 'necessarily' is een bijwoord. Het verschil tussen de twee is dat het bijvoegelijk naamwoord wordt gebruikt om meer informatie te geven over een zelfstandig naamwoord, terwijl een bijwoord dat doet over een hele zin, over een werkwoord, over een bijvoegelijk naamwoord of over een ander bijwoord.
In deze zin vertelt 'necessarily' je meer over het bijvoegelijk naamwoord 'personal', vandaar dat een bijwoord wordt gebruikt.

2
Reageer1 jaar gelden