1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat a tomato."

"I eat a tomato."

Fordítás:Eszem egy paradicsomot.

February 6, 2014

14 hozzászólás


AdlKorcsog

Szerintem csak az lenne a jó, hogy 'eszek egy paradicsomot', mert ha eszem, akkor A para dicsomot


1sn7

Jogos, igazad van.


extraflex

Szerintem a "paradicsomot eszem" is jó, de legalább is elfogadható.


1sn7

Nem, mert a helyes megoldás az "eszem EGY paradicsomot"


RobertHala9

az a jo valasz!!!!!!!!!!!!!!!


MtysMihly

Eszem egy nem helyes mert tárgyas ige az enni, és így eszem A paradicsomot, és az eszem az tárgyas ragozásban van


Celtic1970

Szerintem "eszek" is jo...


petra20050309

Hiába mondom nem FOGADJA EL mit csináljak??


natlia011

Igazatok van de na nm minden apro hibakra nm is lehet oda figyelni. De legalább van egy olyan app ami segiti a gyerekeket a feljlődésben.


korsika76

Az a gáz hogy ha magyarul sem tudtok jól,akkor nehéz elsajátítani egy idegen nyelvet.Az "eszem egy paradicsomot " egyáltalán nem helytelen mondat.


vasvariistvan

Sőt csak az a jó,hogy eszeM.


frnalilla

Az egy paradicsomot eszem is helyes


Anna988173

Mér az nem jó hogy: paradicsom eszem egy;-)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.