A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat a tomato."

Fordítás:Eszem egy paradicsomot.

4 éve

9 hozzászólás


AdlKorcsog

Szerintem csak az lenne a jó, hogy 'eszek egy paradicsomot', mert ha eszem, akkor A para dicsomot

4 éve

1sn7

Jogos, igazad van.

4 éve

extraflex

Szerintem a "paradicsomot eszem" is jó, de legalább is elfogadható.

4 éve

1sn7

Nem, mert a helyes megoldás az "eszem EGY paradicsomot"

4 éve

Celtic1970

Szerintem "eszek" is jo...

4 éve

MtysMihly

Eszem egy nem helyes mert tárgyas ige az enni, és így eszem A paradicsomot, és az eszem az tárgyas ragozásban van

3 éve

Panka.Gyeb

Fujj

2 éve

petra20050309

Hiába mondom nem FOGADJA EL mit csináljak??

2 éve

natlia011

Igazatok van de na nm minden apro hibakra nm is lehet oda figyelni. De legalább van egy olyan app ami segiti a gyerekeket a feljlődésben.

4 hónapja