1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child eats meat."

"The child eats meat."

Çeviri:Çocuk et yer.

February 6, 2014

50 Yorum


TurgutMaras

Ben bu program Ve yardımcı olan arkadaşlar sayesinde bu işi çözeceğime inanıyorum


mukaddes13

neden "s" takısı var ?


DefneKolay

Özne he she it olunca eyleme s gelir.


ahsen48098

Çünkü çocuk 3. Tekil şahıs he she gibi düşününüz


nazar227546

Çünkü child diyor. Child=you Ama yalnış bilgi vermek istemem o yüzden öğretmenine de sormanda fayda vardır.


senatasli

Child =cocuk demek


Niko889344

The-de diyil ze okunmali


profyuunus

Etı dıyom olmuyo


umutcanal

meet yazdm kabul etmedi


spnwolf

meet ; buluşma tanışma meat de et kırmızı et demektir


RecepAslan

Niye eti degil, de et. Orda takildim.


Herlebauld

Çünkü "the" yok.


SeyyideNur

Eti olması için the child eat the meat olmslıydı tmm mı


Fatmagl974875

Once ezberletmeleri gerekir


aylin600064

Vejateryen ne demek


aylin600064

Önceki soruda çıktı


RevhanBuda

Mikrofon bir saat neden kapalı diyor?


Bayan_prenses

Bilmem orda şuan konuşamıyorum var yeşil butonun üstünde ona bastıysan ondandır


PelinSu256798

Sen şu an konuşamıyorum dedinmi 1 saat sonra açıliyor mikrofon


belemirdenizada

ya söylüyorum duymuyor


ZeynepDuma14

Arkadaslar söylüyorum söylüyrum olmuyor


zeynepuzun916198

çocuk eti yer yazdım yanlış dedi


zeyneply

çocuk et yer olucak çünkü the child in başına grlmiş meat ın değil


CanB23

Yer yerine yiyor olmazmı?


Beyza435259

Çocuklar olmasi için ne lazımdı


Beyza435259

Çocuklar nasil denir


apaydin07

The belli seyler icin ornegin yemek yer derse sadece foot yazarken o yemegini yedi yani yemek belirli oldugu icin the takisini kullanmaktayiz.saygilarimla


GreenFox844044

Ben_ Çocuk otu yer_yazdım ama otomatikmen çocuk kelimesinin yanına o yazdı


ReyhanYkse1

Çocuk et yer de yer e tıkladım onu algilamadan yanlış dedi


SDFGDHGFJHKJHL

Ben doğru bilmeme rağmen yanlis dedi yav bi de seri yaptiydim


Nergiz358293

Ben dogru yazdim ama yanliw kabul etdi dogru cevabida benim yazdigim kimi yazdi


jiyan502257

Güzel anlatiyorlar bence


QUEEN267627

Çok iyi bir program çok sevdim


Pelin532811

Vejateryanin ne oldugunu bilmeyen ben .d


ilayda369977

Et yemeyen ( kıyma kuş başı vb.) kişilere vejataryan , hayvansal olan ( yumurta , süt vb.) hiç bir ürün tüketmeyenlere ise vegan denir. :)


Aylin439980

Uygulama mükemmel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.