1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child eats meat."

"The child eats meat."

Çeviri:Çocuk et yer.

February 6, 2014

38 Yorum


TurgutMaras

Ben bu program Ve yardımcı olan arkadaşlar sayesinde bu işi çözeceğime inanıyorum


mukaddes13

neden "s" takısı var ?


DefneKolay

Özne he she it olunca eyleme s gelir.


ahsen48098

Çünkü çocuk 3. Tekil şahıs he she gibi düşününüz


nazar227546

Çünkü child diyor. Child=you Ama yalnış bilgi vermek istemem o yüzden öğretmenine de sormanda fayda vardır.


senatasli

Child =cocuk demek


Carziman4747

bu s takisi son ders bitene kadar sorulacak herhalde :)


Niko889344

The-de diyil ze okunmali


Fatmagl974875

Once ezberletmeleri gerekir


profyuunus

Etı dıyom olmuyo


RecepAslan

Niye eti degil, de et. Orda takildim.


Herlebauld

Çünkü "the" yok.


SeyyideNur

Eti olması için the child eat the meat olmslıydı tmm mı


umutcanal

meet yazdm kabul etmedi


spnwolf

meet ; buluşma tanışma meat de et kırmızı et demektir


aylin600064

Vejateryen ne demek


aylin600064

Önceki soruda çıktı


RevhanBuda

Mikrofon bir saat neden kapalı diyor?


titatofb

çocuk eti yer olmuyormu?


belemirdenizada

ya söylüyorum duymuyor


ZeynepDuma14

Arkadaslar söylüyorum söylüyrum olmuyor


zeynepuzun916198

çocuk eti yer yazdım yanlış dedi


zeyneply

çocuk et yer olucak çünkü the child in başına grlmiş meat ın değil


CanB23

Yer yerine yiyor olmazmı?


Beyza435259

Çocuklar olmasi için ne lazımdı


Beyza435259

Çocuklar nasil denir


apaydin07

The belli seyler icin ornegin yemek yer derse sadece foot yazarken o yemegini yedi yani yemek belirli oldugu icin the takisini kullanmaktayiz.saygilarimla


GreenFox844044

Ben_ Çocuk otu yer_yazdım ama otomatikmen çocuk kelimesinin yanına o yazdı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.