"Wie bitte?"

Çeviri:Efendim?

August 17, 2016

5 Yorum


AhmetTarik12

nasil yani . kesinlikle doğru

November 26, 2017

HalukErkan

Nasıl yani - bence doğru cevap

August 17, 2016

Selcen_Ozturk

"wie bitte?" bir seyi anlamadiginizda kibarca tekrar sorma seklidir, nasil yani anlamina gelmez

August 17, 2016

HalukErkan

"wie bitte" işine gelmeyen bir şey duyduğunuzda, kibarca ne demek, nasıl yani olarak kullanılabiliyor Almancada, günlük yaşamda.

August 18, 2016

oktan1

Ne demek istediniz?wie Bitte?

September 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.