1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wie bitte?"

"Wie bitte?"

Çeviri:Efendim?

August 17, 2016

7 Yorum


AhmetTarik12

nasil yani . kesinlikle doğru


FatmaZehra226784

Nun cnvcvj ve xv da zvzc v xx xcvxcv da


HalukErkan

Nasıl yani - bence doğru cevap


Selcen_Ozturk

"wie bitte?" bir seyi anlamadiginizda kibarca tekrar sorma seklidir, nasil yani anlamina gelmez


HalukErkan

"wie bitte" işine gelmeyen bir şey duyduğunuzda, kibarca ne demek, nasıl yani olarak kullanılabiliyor Almancada, günlük yaşamda.


MevltKavak2

Bu bir kalıp cümle mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.