"Wie bitte?"

Çeviri:Efendim?

2 yıl önce

4 Yorum


AhmetTarik12

nasil yani . kesinlikle doğru

10 ay önce

HalukErkan
HalukErkan

Nasıl yani - bence doğru cevap

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"wie bitte?" bir seyi anlamadiginizda kibarca tekrar sorma seklidir, nasil yani anlamina gelmez

2 yıl önce

HalukErkan
HalukErkan

"wie bitte" işine gelmeyen bir şey duyduğunuzda, kibarca ne demek, nasıl yani olarak kullanılabiliyor Almancada, günlük yaşamda.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.