"Solange er spielt, ist er gesund."

Çeviri:O oynadığı sürece sağlıklıdır.

August 17, 2016

7 Yorum


HalukErkan

o oynadıkça o sağlıklıdır - neden kabul edilmez ki?

August 17, 2016

ICouldntFind

O oznesini iki kere kullandigimizda cumle biraz anlamsizlasiyor

June 12, 2019

enanasya

"Oynadığı sürece sıhhatli." Kabul edilmedi. Duolingo henüz sihhatli=sağlıklı olduğunu bilmiyor.

September 24, 2018

ICouldntFind

Sıhhatli biraz daha Osmanlıca gibi çevrelere eklenmemesi aslında normal birazcık ama eklense tabiki daha iyi

April 12, 2019

mustafaemr789840

"Oynadığı sürece sağlıklıdır."

March 20, 2018

Mai20318

Solange er spielt, ist er gesund yerine Solange er spielt, er ist gesund dersem de olur mu? Yani er ve ist yeri değişirse ne olur?

July 24, 2018

eneserdu

Oyun oynadığı sürece sağlıklıdır kabul edebilirdi

October 22, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.