1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hebrew
  4. >
  5. "Running is his life."

"Running is his life."

Translation:ריצה היא החיים שלו.

August 17, 2016

9 Comments


ElieChemouni

"ריצה זה חייו"/"ריצה היא חייו" Should also be accepted...


synp

ריצה היא חייו זה משפט בסדר

ריצה זה חייו שגוי, כי המילה זה אינה מתאימה במין למילה ריצה


ElieChemouni

קיבלתי את התיקון, אבל "ריצה היא חייו" בהחלט מתאים. גם נשמע יותר טוב לאוזן, וגם שימוש בשפה גבוהה יותר.


ofer2406

I think "ריצה זה החיים שלו" is more appropriate here, because in this kind of sentences you introduce an indefinite noun as a topic. If the topic was definite, then a declined copula is okay, as in: "האוכל הוא כל החיים שלו, המחשבים הם כל החיים שלה"


AlmogL

To me ריצה היא החיים שלו sounds fine, but so does ריצה זה החיים שלו. I can't quite put down when זה/זאת is indicated.


CT3u

That's a wrong sentence - ריצה זה החיים שלו. Maybe a slang. The correct sentence is - ריצה היא החיים שלו


synp

ריצה is female


shira43372

הריצה זה המוות שלו אולי

Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.