"We read her stories."

Fordítás:Elolvassuk a történeteit.

August 17, 2016

5 hozzászólás


CsGorgo

Szerintem a "her" lehetne részes eset is, és akkor a "Történeteket olvasunk neki" fordítás is helyes, nem?

August 17, 2016

Abenhakan

Ez érdekes felvetés és nem tudom azt mondani, hogy nyelvtani szemponbtól teljesen helytelen az érvelésed, de az biztos, hogy ez a mondat nem azt jelenti.

August 19, 2016

CsGorgo

De miért nem? :) És akkor te hogy mondanád angolul ezt a jelentést?

August 20, 2016

Abenhakan

We read some stories to her.

August 20, 2016

Konrad127123

"Történeteket olvasunk neki." is a correct translation of "We read her stories".

"We read her stories." can mean "We read stories to her." or "We read the stories that belong to her/were written by her."

August 20, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.