A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The egg is not on the plate."

Fordítás:A tojás nincs a tányéron.

4 éve

13 hozzászólás


Krisbaudi
Krisbaudi

nincs vagy nem a tányéron stimmel? vagy mindenkettö jo? Nálom a nem, nem jó volt és nem értem miért.

2 éve

Imorth
Imorth

"A tojás nem a tányéron van." - Így is helyes.

2 éve

EmeseBarto1

Az miért nem jó hogy a tányéron nincs tojás?

8 hónapja

GreetedMar

A plate nem lehet tálca? Mert akkor eleg rossz, hogy ezt igy nem fogadja el

7 hónapja

Zutam

Nincs a tojás a tányéron - ?

4 éve

cellukx

"A tojás nincs a tányéron" a jó.

4 éve

Letenye
Letenye

A tanyeron nincs tojas-t nem fogadja el

4 éve

JnosMilus

A kettő nem ugyan az, te a tányérról állítasz valamit, az eredeti angol mondat a tojásról. A te mondatod úgy hangzana angolul, hogy There is no egg on the plate

4 éve

PetrcziVik

Sorrend + nen ugyan az

2 éve

PethGabrie

Nincs a tojas a tanyeron miert nem jo?

4 éve

PetrcziVik

Sorrend

2 éve

Gizus123

Jelentetted?

4 éve

ShillaDra

Elfogadta a Tojas nem a tanyeron van.

3 éve