1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamların gazeteleri bizde."

"Adamların gazeteleri bizde."

Çeviri:We have the men's newspapers.

February 6, 2014

17 Yorum


rkosker

"The men's newspapers ours" cevabi da dogru degil midir?


gokhanweb

Değildir. eğer "ours" öncesine "are" yazarsak "Adamların gazeteleri bizim" anlamına gelir yazdığınız.


renasirinl

The men's newspapers is <at>us olmazmi acaba.bi tek<at>dogrumu yanlismi bilemedim


cuneytoktay

"...newspapers is..." olmaz da, "...newspapers are..." olabilir.


seydaylmz

The man newspapers are our yazmıştım bende.


Mehmet.Alsancak

Man yazarsan adam men yazrasan adamlar demiş olursun seydaylmz .


Neslihan_Elif

Ama biz adamların gazetelerine sahibiz diyo


Mehtapzuur

We have demek nasil bizde anlamı tasiyor ya ? Us olmayacak mi


goalist91

The neden? zaten bir tamlama yani the yı koymasak da adamların gazeteleri okunur o. Anlamadım :S


TCGozdeOzg

Adamlarin gazeteleri bizde yazıyor secenekler arasında men yok women var ve dogru kabul etti ama kadinlarin oluyor soru yanlış


-ruya-

Man 's yazmadim diye yanlis saydi cooookkkkkk kızginimmmmm¤¤


AKAY_47

MAN: ADAM MEN:ADAMLAR ANLAMINA GELİYOR YANLIŞ KABUL ETMESİ NORMAL


eysanturan

The mens newspapers ours dedim yanlış çıktı meğer we havethe mens newspapers olacakmış


tarik1453

Daha 12yaşındayım nerden bilcem


mahmut.ekc

Doğru cevap nedir ? Net olarak yorum yapmadan yazar mısınız ?


FernoTheMouse

Men çoğul olmasına rağmen neden "s" takısı gelmiştir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.