"Adamların gazeteleri bizde."

Çeviri:We have the men's newspapers.

February 6, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

rkosker

"The men's newspapers ours" cevabi da dogru degil midir?

February 9, 2014

gokhanweb

Değildir. eğer "ours" öncesine "are" yazarsak "Adamların gazeteleri bizim" anlamına gelir yazdığınız.

February 9, 2014

renasirinl

The men's newspapers is <at>us olmazmi acaba.bi tek<at>dogrumu yanlismi bilemedim

May 15, 2014

cuneytoktay

"...newspapers is..." olmaz da, "...newspapers are..." olabilir.

December 9, 2014

seydaylmz

The man newspapers are our yazmıştım bende.

June 29, 2014

Mehmet.Alsancak

Man yazarsan adam men yazrasan adamlar demiş olursun seydaylmz .

July 31, 2014

Neslihan_Elif

Ama biz adamların gazetelerine sahibiz diyo

January 30, 2015

Mehtapzuur

We have demek nasil bizde anlamı tasiyor ya ? Us olmayacak mi

November 28, 2014

goalist91

The neden? zaten bir tamlama yani the yı koymasak da adamların gazeteleri okunur o. Anlamadım :S

January 9, 2015

TCGozdeOzg

Adamlarin gazeteleri bizde yazıyor secenekler arasında men yok women var ve dogru kabul etti ama kadinlarin oluyor soru yanlış

January 11, 2015

-ruya-

Man 's yazmadim diye yanlis saydi cooookkkkkk kızginimmmmm¤¤

January 27, 2015

AKAY_47

MAN: ADAM MEN:ADAMLAR ANLAMINA GELİYOR YANLIŞ KABUL ETMESİ NORMAL

April 13, 2015

eysanturan

The mens newspapers ours dedim yanlış çıktı meğer we havethe mens newspapers olacakmış

February 1, 2015

tarik1453

Daha 12yaşındayım nerden bilcem

February 2, 2015

mahmut.ekc

Doğru cevap nedir ? Net olarak yorum yapmadan yazar mısınız ?

March 25, 2015

zgrYarnlar

Harika uygulama

April 30, 2015

FernoTheMouse

Men çoğul olmasına rağmen neden "s" takısı gelmiştir?

May 7, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.