Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamların gazeteleri bizde."

Çeviri:We have the men's newspapers.

4 yıl önce

17 Yorum


rkosker

"The men's newspapers ours" cevabi da dogru degil midir?

4 yıl önce

gokhanweb

Değildir. eğer "ours" öncesine "are" yazarsak "Adamların gazeteleri bizim" anlamına gelir yazdığınız.

4 yıl önce

renasirinl

The men's newspapers is <at>us olmazmi acaba.bi tek<at>dogrumu yanlismi bilemedim

4 yıl önce

cuneytoktay

"...newspapers is..." olmaz da, "...newspapers are..." olabilir.

3 yıl önce

seydaylmz

The man newspapers are our yazmıştım bende.

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Man yazarsan adam men yazrasan adamlar demiş olursun seydaylmz .

4 yıl önce

Neslihan_Elif

Ama biz adamların gazetelerine sahibiz diyo

3 yıl önce

Mehtapzuur

We have demek nasil bizde anlamı tasiyor ya ? Us olmayacak mi

3 yıl önce

goalist91

The neden? zaten bir tamlama yani the yı koymasak da adamların gazeteleri okunur o. Anlamadım :S

3 yıl önce

TCGozdeOzg

Adamlarin gazeteleri bizde yazıyor secenekler arasında men yok women var ve dogru kabul etti ama kadinlarin oluyor soru yanlış

3 yıl önce

-ruya-

Man 's yazmadim diye yanlis saydi cooookkkkkk kızginimmmmm¤¤

3 yıl önce

AKAY_47

MAN: ADAM MEN:ADAMLAR ANLAMINA GELİYOR YANLIŞ KABUL ETMESİ NORMAL

3 yıl önce

eysanturan

The mens newspapers ours dedim yanlış çıktı meğer we havethe mens newspapers olacakmış

3 yıl önce

tarik1453

Daha 12yaşındayım nerden bilcem

3 yıl önce

mahmut.ekc

Doğru cevap nedir ? Net olarak yorum yapmadan yazar mısınız ?

3 yıl önce

zgrYarnlar

Harika uygulama

3 yıl önce

FernoTheMouse

Men çoğul olmasına rağmen neden "s" takısı gelmiştir?

3 yıl önce