A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Melyek a szakaszok?"

Fordítás:What are the stages?

4 éve

24 hozzászólás


NorbertCirok

Melyek a szakaszok? Ezt elmagyarázná nekem valaki, hogy mit jelent magyarul? Milyen szakaszok?

4 éve

AgnesBedo

Lehet pl. életszakasz: újszülött, csecsemő, gyerek, kamasz stb. , vagy a tanulásban 1-1 szint, rész. Valami, ami tart valameddig, de nemcsak időre vonatkozhat, hanem helyre is pl. út.

4 éve

KlaraEgri

De akkor is MELY szakaszok!!!!!!

4 éve

zsombor44

JAENSEMIGAZANERTEM;)

2 éve

joye23
joye23

Tényleg értelmetlen mondat. Csak arra jó hogy elrontsa az ember...

4 éve

TotyaTNG

Magyartalan... Értelmetlen ennyi többesszám.

4 éve

playersroo

Vagy melyek a szinpadok?

3 éve

csiccsoka

etaps miért nem jó?

4 éve

Bubcsi

segment is lehetne, nem?

4 éve

SamodaiZsolt

A stage szakaszt is jelent. Én sem tudtam, csak miután rossz választ adtam és utánanéztem.

3 éve

mgy845612

Ez magyarul teljesen értelmetlen mondat, bár le lehet nyersfordítani angolra. Ez pl. már értelmesebb magyarul: Milyen szakaszok?

7 hónapja

TndeTth5

Én azt írtam, hogy which are the periods? Nekem elfogadta

3 éve

loolle

Nekem azt is elfogadta, hogy Which are the sections

2 éve

espontapon1

Értelmetlenség netovábbja ez a mondat,még ha ingyenes is ez a program!

6 hónapja

KlaudiaGyu1

Elsőre elrontottam, azt írta stage kell, mikor azt írtam akkor még intervals lett volna a jó... Akkor most mi?

6 hónapja

Sskadm

Nem értelmetlen csak annak tűnik. Neked adja a kérdő mondatot, amire kapsz egy választ. Az eleted hozza az értelmét.

6 hónapja

Esztici
Esztici

igen úgy értelmesebb magyarul hogy Mely szakaszok vagy milyen szakaszok

5 hónapja

JuhszRolan

Nem a which kérdőmondatot kellene használni?

3 hónapja

Harga
Harga

Mindkettő értelmes, magyarul hasonlóan fordítjuk, de mást jelent. Érdemes utánanézned, hogy mikor használatos "what" és mikor which".

2 hónapja

TthKlmn

Mik vannak a szakaszok

3 hónapja

TthKlmn

A fordítási lehetőségnek a which szót adja nyilván félrevezetési szándékkal és nagy meglepetésre a what szóval kezd! Most mit lehet ilyenkor gondolni?

2 hónapja

BeZo962476

Which are the sections? Ha ezt írod azt el is fogadja.

1 hete

Harga
Harga

Remélem így könnyebb megjegyezned, hogy mindkettő lehet jó, ha jól használod. Az angol már csak ilyen.

1 hete

f_abel

Miért nem jó 'The' nélkül??

1 hónapja