1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have rice."

"We have rice."

Fordítás:Van rizsünk.

February 6, 2014

12 hozzászólás


mummalo

Hali. Valaki segitsen már pls. Nagyon kezdő vagyok és jó lenne tudni mikor használom a HAVE és mikor a HAS szót. Köszi!


gkbeata

I, you, we, they ----HAVE, she/he/ it ----HAS

lényeg: E/3. személyében HAS


Harga

Mindkettőt jelenidőben használhatod. Egyes szám 3. személy - has. ; Összes többi have (csak jelenidőben).


GizellaRfi1

A lényeg az egyes rész harmadik szemelye helló Gizi


kbrcs

Miért nem jó,hogy: mi rizsünk ?


[törölt felhasználó]

    mert "We have rice.


Anna654628

    Akkor használod amikor akkarod


GlKeve

    rossz a google forditó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GizellaRfi1

    Az egyes szám harmadik szemelye Shi he it itt mindig has a használat. By Gizi


Harga

    Egyes szám harmadik személyben a személyes névmások: "She he it". Jelen idejű kijelentő mondatokban egyes szám 3. személyű alany esetén az ige "s" toldalékot kap, így lesz ilyenkor például "have" helyett "has", "go" helyett "goes", stb.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.