1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tuesday is a day of the week…

"Tuesday is a day of the week."

Fordítás:A kedd a hét egy napja.

February 6, 2014

24 hozzászólás


matylermeister

"a hét egyik napja kedd" miért nem jó???


tucika

miért nem jó a fenti válsz????


benderbalazs

a kedd elé is kell határozott névelő


JegesZoli

okozz zűrzavart! itt jelentsd be a hibákat, és olvasd el az alábbi hozzászólásokat, mielőtt bármit is káromkodnál!


reka0725

hogyan lehet megkülönböztetni a keddet és a csütörtököt? hallás után ez nagyon nem könnyű, csak lassítva sikerült nagy nehezen megérteni


KILLERGAME35734

A kedd a hét napja


Transylvanus

Kedd a hét egyik napja. Hol a hiba?


benderbalazs

elvileg nyelvtanilag a kedd elé kell határozott névelő, de szerintem is használjuk így is szóval elfogadhatná


htalex

/a/hiánya a hiba


SaroltaKov3

ezt írtam én is .. Nem fogadja el.. jelentem..


freewindes

"kedd az egy nap a hétből"- ezzel mi a baj??


kovigabi78

'Kedd a hét egy napja' miért baj, hogy nincs a kedd előtt egy 'a' betű?


Panni729515

Nem értem. Egy előző fórumban valaki egy névelő használathoz azt a tanácsot adta, hogy az angolban a hét napjai meg az év hónapjai olyan nevek mint a mi neveink. És a magyar fordításkor a nevek elé nem kell a névelő. Ennek nagyon megörültem, mert ez egy megjegyezhető magyarázat. Akkor most hogy kell a névelőt használni? Előre is köszönöm, ha valaki jól körül tudja határolni mikor kell és mikor nem. Azt is tudom, hogy a normál beszédben nincs ennek ekkora jelentősége és megértik névelővel vagy nélküle is amit akarnak, de ha van jó kapaszkodó, akkor tanuljuk meg.


htalex

Talán csak kiemelni, nyomatékosítani /ez milyen furcsa szó így leírva /pardon akarták a kedd szót


kivancs77

Az "az" miatt nem fogadta el.


kegab68

Haromszor irtam be hogy a "kedd a hét egy napja" de nem fogadja el. Ilyenkor mi van? Bugos a program itt-ott.


zoli044

alul írja a jó megoldást. Jelenleg a rendszerben valószínűleg nincs benne ez a megoldás, amit írtál.


SaroltaKov3

mert a mondat elejéről hiányolja az... A hét stb


Erzsi405612

Ezt irtam miert nem fogsdja el????


Erzsi405612

Nem ertem miert nem jo


AndrsLszlH

Szerintem , "Kedd a hét egy napja". Semmivel nem rosszabb válasz mint "A kedd a hét egy napja" Nincs harag, de érdemes lenne bevenni a jó válaszok közé.


ImreMaroti

Basszus kulcs a névelők használatával teljesen össze vagyok keveredve mert van hol helyesen van hol hibásan kéri. Hmmmm?!!!!


htalex

Az of szócska a lényeg a mondatban, mert hogy a nap valaminek a része. Ha rákérdezel melyik nap része a hétnek, úgy a keddi nap része a hétnek. Vagy a kedd a hét egy napja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.