Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim ayakkabılarım mor, seninkiler kırmızı."

Çeviri:My shoes are purple, yours are red.

4 yıl önce

24 Yorum


sezginacun

Are kullanmaya ne gerek var anlamadım

3 yıl önce

MervePnarY

Benim ayakkabılarım diyorsun yani çoğul senin ayakkabıların derken de çoğul are da çoğul yerlerde kullanılır

2 yıl önce

ENESMALK2

Haklısın

4 ay önce

sunset1994

Ikinci cumlede yours shoes desek ne degisir

4 yıl önce

afaystil

Yours'taki s eki zaten ayakkabilari karsiladigi icin mantiksizlik oluyor. Seninki ayakkabilarin gibi oluyor, bu da turkcede anlatim bozuklugu(gereksiz sozcuk kullanimi) olur.

4 yıl önce

IsmetDurmus

zira tek harfle aidiyet vurgulanmış oluyor.

3 yıl önce

ahmetaltar

Seninkiler ayakkabilar olur

3 yıl önce

alper.alpa1

Are olmadı diye yanlış mı sayılır la

3 yıl önce

MervePnarY

Are çoğul yerlerde kullanılır eğer are kullanmazsan yanlış olur

2 yıl önce

karakiz1221

Yours shoes degil mi zaten ?

4 yıl önce

dnrtsirem

Yours shoes olmaz. Yours zaten "seninki" anlamına geliyor. Öyle dediğinde seninki ayakkabılarin gibi bi sey çıkıyor ortaya eğer shoes u kullanmak istiyorsan yours değil "youR shoes" demelisin ki anlam bozukluğu olmasın.

3 yıl önce

evrim84

Neden your sayilmiyor yours olmasi gerekiyor?

3 yıl önce

IsmetDurmus

zira bu kelime ile aidiyet de belirmektedir

3 yıl önce

ahmet142

niye your olmuyoooo da yours oluyo

3 yıl önce

MervePnarY

Your olur your's olmaz your's dersen seninki ayakkabıların olur ve mantıksız olur your dersen senin ayakkabıların olur

2 yıl önce

IsmetDurmus

my shoes are purple yours are red

3 yıl önce

eslemhk

Violet mor demek mi

3 yıl önce

FatmaGKPIN

Neden are anlamadım

3 yıl önce

IsmetDurmus

çünkü bu kelime fiilin üçüncü çoğul eki.ayakkabı tek değil.çoğul.bu nedenle are kullanılmıştır.selamlar başarılar dilerim.

3 yıl önce

aetoktas

eğer yours derse seninki ayakkabıların olur yanlış olmuyormu

2 yıl önce

Defneimenc

bu bence doğru :/

1 yıl önce

NisanurDuy

Mora takti DUOLINGO

7 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Are neden?

5 ay önce

SerhatAlii

Şu are konusu baya zorladı. Biri anlatabilir mi please?

3 ay önce