"Benim ayakkabılarım mor, seninkiler kırmızı."

Çeviri:My shoes are purple, yours are red.

4 yıl önce

31 Yorum


sezginacun

Are kullanmaya ne gerek var anlamadım

4 yıl önce

MervePnarY

Benim ayakkabılarım diyorsun yani çoğul senin ayakkabıların derken de çoğul are da çoğul yerlerde kullanılır

3 yıl önce

ENESMALK2

Haklısın

6 ay önce

sunset1994

Ikinci cumlede yours shoes desek ne degisir

4 yıl önce

afaystil

Yours'taki s eki zaten ayakkabilari karsiladigi icin mantiksizlik oluyor. Seninki ayakkabilarin gibi oluyor, bu da turkcede anlatim bozuklugu(gereksiz sozcuk kullanimi) olur.

4 yıl önce

IsmetDurmus

zira tek harfle aidiyet vurgulanmış oluyor.

3 yıl önce

MuratSen1

Your bence

4 yıl önce

ahmetaltar

Seninkiler ayakkabilar olur

3 yıl önce

alper.alpa1

Are olmadı diye yanlış mı sayılır la

4 yıl önce

MervePnarY

Are çoğul yerlerde kullanılır eğer are kullanmazsan yanlış olur

3 yıl önce

evrim84

Neden your sayilmiyor yours olmasi gerekiyor?

3 yıl önce

IsmetDurmus

zira bu kelime ile aidiyet de belirmektedir

3 yıl önce

ahmet142

niye your olmuyoooo da yours oluyo

3 yıl önce

MervePnarY

Your olur your's olmaz your's dersen seninki ayakkabıların olur ve mantıksız olur your dersen senin ayakkabıların olur

3 yıl önce

IsmetDurmus

my shoes are purple yours are red

3 yıl önce

eslemhk

Violet mor demek mi

3 yıl önce

FatmaGKPIN

Neden are anlamadım

3 yıl önce

IsmetDurmus

çünkü bu kelime fiilin üçüncü çoğul eki.ayakkabı tek değil.çoğul.bu nedenle are kullanılmıştır.selamlar başarılar dilerim.

3 yıl önce

aetoktas

eğer yours derse seninki ayakkabıların olur yanlış olmuyormu

2 yıl önce

Defneimenc

bu bence doğru :/

1 yıl önce

NisanurDuy

Mora takti DUOLINGO

8 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Are neden?

6 ay önce

serhatalii

Şu are konusu baya zorladı. Biri anlatabilir mi please?

4 ay önce

uzak82

Yours red şeklinde are kullanmadan söylenemez mi acaba.

4 yıl önce

omercito
omercito

Hayır, ek fiili çıkarırsanız cümle eksik/hatalı ve anlamsız olur.

  • (Yours = Your shoes)

  • Your shoes ARE red.

  • Yours ARE red.

4 yıl önce

karakiz1221

Yours shoes degil mi zaten ?

4 yıl önce

dnrtsirem

Yours shoes olmaz. Yours zaten "seninki" anlamına geliyor. Öyle dediğinde seninki ayakkabılarin gibi bi sey çıkıyor ortaya eğer shoes u kullanmak istiyorsan yours değil "youR shoes" demelisin ki anlam bozukluğu olmasın.

4 yıl önce

batuhantur1

çok küçük hatalar yüzünden yanlış diyor ingilizcemden şüphe etmeye başladım

3 yıl önce

k9kurdum

"Your shoes are" yerine "your one" yazınca aynı anlama gelmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"your one" diye bir sey yok. dogrusu "yours"

4 yıl önce

IsmetDurmus

aynı anlama gelmez.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.