"Itisyourturtle."

Fordítás:Ez a te teknősöd.

4 éve

13 hozzászólás


aicps

A teknősbéka A szó használata helytelen, mert két faj keveredik benne: a hüllők és a kétéltűek faja. A "teknősbéka" hüllő. És rendszertanilag helyes megnevezése: teknős.

4 éve

balzsbrigitta

igaz

2 éve

Aniszanisz

"a teknősöd" helyett csak annyit írtam, hogy teknősöd. Ezt nem fogadta el.... Nagyon kezdő vagyok, de az "a" nélkül is ugyan azt jelenti számomra :-)

2 éve

blkatalin

valószinűleg azért, mert az a nélkül nem hangzik helyesnek magyarul

2 éve

matyusv

Olyan allat, hogy teknosbeka, nem letezik. A teknos hullo, a beka keteltu.

1 éve

maxdaniel009

béka, teknősbéke x3 oly mindegy.

4 éve

szipirtyo

A béka az frog :) A teknős és a teknősbéka viszont tényleg mindkettő jó :)

4 éve

AndrasCsad2

Teknősbéke XD

1 éve

Adorit

a hosszu "ő"- t rövidnek veszi

4 éve

PatrikToth2

Nekem nek

3 éve

olleneanit

Honnan tudom megállapítani a mondatban"your"nál mikor"a te"és mikor"a ti"?

2 éve

esponta

"ez a teknős a tied"és a "ez a te teknősöd" között mi a különbség!?...

2 éve

KristofLoh

FAAAAAAAAAAAAAAAAAASZ

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.