"Thegirlsdrinkwater."

Fordítás:A lányok vizet isznak.

4 éve

92 hozzászólás


avery099

Bocsi de köhögtem.:-):-(

4 éve

Simon446331

Semi baj

9 hónapja

dorlili

Nekem nem fogatda azt el,hogy a lányok vizet isznak még utána a google fordítóban is megnéztem de még ott is elfogta és az volt oda írva,hogy:A lányok vizet isznak.És én is ezt írtam na mindegyj hagyuk! És rá adásul én még nem is magyar szármasású vagyok hanem New Yorky vagyis Angol.

4 éve

xXDooriXx

Ha new york-i vagy minek tanulsz angolt? Mellesleg egy angolnak nem kéne meg nézni a google fordítóban, egy angolnak nem az lesz a neve h dorlili és egy angol a new yorkit nem úgy írja le h new yorky hanem new york-i de mind1 nem akarok okoskodónak tűnni :)

3 éve

kulipintyo89

nekem el fogadta

3 éve

hajduniki2007

Nekemis.

3 éve

krisztina307567

Ha Angol vagy mér tanulsz Angolt

2 éve

adamsdaniel007

és mégis tidsz magyarul

2 éve

Tndi2

Nekem elfogadta

3 éve

LinettNagy

Nekem se fogadta el!

9 hónapja

adamsdaniel007

ara nyomtál hogy hiba bejelentése

2 éve

betti54

Jaaa persze én meg londoni

3 éve

Nikollll

A lányok vizet isznak

4 éve

AGY0

lányok, leányok egyenértékű szavak

4 éve

LadyRexington

Szerintem a köznyelvben már nem olyan használatos a "leányok" :)

4 éve

Lilu.hungary

Főleg az angolban:D

3 éve

babo592953

Igazad van

3 éve

SasukeUchi235055

Sztrm sem

3 éve

dorlili

Ez így igaz! :) :( :D

4 éve

kicsitunderke

Igazad van de ilyen gyakori szó esetében ha bekerülne az alternatívák közé, több százas vagy ezres nagyságrenben kellene alternatív mondatokat gépelni az adatbázisba. Ahhoz képest, hogy csak az irodalmi nyelvezetben használják ezt nem lehet elvárni. Sokkal fontosabb szavakkal és mondatokkal is hatalmas munkában vannak még a szabad idejüket feláldozó fejlesztők.

4 éve

HJWdesign

Egyetértek!

3 éve

MarikZsombor

Aha

4 éve

DrOckFarkas

szinonimaszótár a megoldás

1 hónapja

meggyesibianka

Igaz

4 éve

bpeti06

igen

3 éve

dorlili

Nem igaz!

4 éve

betti54

Nem vagy new yorki te idiota kis hülye gyerek ez pedig igaz jò és fogd be

3 éve

kozoli70

Pedig a leány gyermek még az!

4 éve

dorlili

No!Nem.

4 éve

betti54

Tee te fogyatékos f.sz fej

3 éve

Mysy.MR.
Mysy.MR.

Azèrt ennyire nemkell őszinte lenni!

3 éve

adamsdaniel007

vagy te

2 éve

Kisrekuci07

Igen!köszi:)

4 éve

DirectionerVeve

Beirom h: A lanyok vizet isznak. Erre: masik forditasa: A lanyok vizet isznak!!!!!! mi van??? o.O

4 éve

Deejaykoby

Nem lehet, hogy ékezet nélkül írtad és az automatika pedig ékezettel? Ha ékezet nélkül írsz, sokszor odaírja ugyanazt ékezettel másik fordításként.

4 éve

barta_1234

Ja

4 éve

lohotitopo

Szerintem a leànyokat azt inkabb a nepiesen beszelok hasznaljak

4 éve

DrOckFarkas

Ettől ez még nem hiba.

1 hónapja

zorka.kard

A lanyok vizet isznak

4 éve

hukip10

nem hangzik egyértelműen,hogy the,vagy a.

4 éve

Harga
Harga

Hangzástól függetlenül: 'A girl' - "Egy lány"; The girls - A lányok; Nyelvtanilag helytelen: 'A girls' - Ilyet ne írj, rossz.

4 éve

hb433
hb433

keves a rokonertelmu szo, csajok sem jo, bar aze nem szlenggyujtemenyt varok, csak par plusz megfelelo szot

4 éve

Deejaykoby

A 22-23 éves női bandára is mondhatod, hogy csajok, meg a 14-15 évesre is, de az angol a kor alapján szigorúbb különbséget tesz... Így nem tudnál különbséget tenni visszafelé fordítsanál, hogy a csajok az éppen women vagy girls.

4 éve

DiegoJaviUnlam
DiegoJaviUnlam

A lányok isznak vizet. / A lányok vizet isznak. / The (A) girls (lányok) drink (isznak) water (vizet).

2 éve

momoka.yn.

Kihagytam az ,,A" betüt s nem fogadta el. :-( miért?

4 éve

tibonova

Azért, mert a mondat úgy kezdődik, hogy The girls, tehát a fordításban is A lányok alakban kell szerepelnie.

3 éve

Roli2004

Én is

4 éve

19zsolt

a meseben meg vizet isznak :)))))

4 éve

DrOckFarkas

"a lányok megisszák a vizet" nem jó, pedig más kérdésekben a "vizet iszik" helyett a "megissza a vizet" alak szerepel.

1 hónapja

cukichili8

:'-(

4 éve

g.hugiii

Happy

3 éve

polyefko

XD

3 éve

kaizermate

Dori

2 éve

DerecskeiReka

nem érti amit mondok pedig jó..

2 éve

gyulanagy13

Szerintem is

1 éve

KalEszter

Azért nem fogatta el mert lányokat kellet Írni.

11 hónapja

bettymouse01

a lányok megisszák a vizet miért nem jo?

4 éve

TisztesTA

Mert nem konkrét, pohárba öntött vagy üvegben lévő vízről van szó, csak általánosságban a folyadékról.

4 éve

bucikavok

Mi az a yes ? :/

4 éve

barbicka2005

Azt jelenti hogy igen

3 éve

KrizsanZol

Az a ign

3 éve

Levente27

a lány vizet iszik miért nem jó?

4 éve

betti54

Mert többes szám

3 éve

Levente27

kösz

3 éve

gergo63

Ez............nehéz!!!

4 éve

BeataDalma

???

3 éve

pergpanka2

Én véletlen elrontottam :(

3 éve

KllaiGerg

Nekem elfogatta

2 éve

mikaczodan

Nekem mem

1 éve

tkfej1

Tüszentetem

1 éve

bakoskatalin

Gnjk

11 hónapja

DavidTibor

Ugyan az

4 éve

Tugya

miért nem fogadja el ,,a"nélkül??

4 éve

h0nv3d

lányok vizet isznak mért nem jó ?

3 éve

HJWdesign

A csajok már nem is lányok? Úgy tűnik, nem tartom a lépést a hülyeséggel

3 éve

bpeti06

könnyű

3 éve

Honti.Benedek.E.

Ez fol baszta az agyam de nagyon az a kurva baja hogy egybe irtam....

2 éve

petrucka

LOL

4 éve

dorlili

Ja LOL :DD

4 éve

moncsika2340

Alig lehet erteni amugy amit mond.. :/

4 éve

kriszmartin

Ja tökre

4 éve

kriszmartin

Sos

4 éve

dorlili

Nekem azt írták,hogy nem jó az,hogy a:A lányok vizet isznak.Nem értem,hogy ezen mi a nem jó!Pedig én töröm a magyart mert New Yorkban születtem és Angol vagyok tehát ömmm.... Nem tudom minden hungary szót.Most se tudtam az hungaryt leirni valaki megirja nekem,hogy mit jelent az,hogy hungary? Elöre is kőszi.Puszi kiss.!....-:_

4 éve

BMate10

Azt hogy magyar

3 éve

jakab111

What a fuck say

3 éve

MonikaElek

lf jkiohjuiztr895h6jiiiiiiiiiii
zrtz6rzer6zr56thz6tgz4ezf4ze6z6kjnzuéhjtuile45héhlzjukw4ihjzuirjthjutzhuztutzrjurtujtzjuru

4 éve

dorlili

Hülye Stupid

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.