"Hiscatdrinks."

Переклад:Його кіт п'є.

2 роки тому

8 коментарів


5cQC1

кіт алкоголік?)))

2 роки тому

galanet

Промайнула та ж думка.))))

2 роки тому

irinakapshtik

алкоголік alcoholic, drinker, dipsomaniac, dipso, rummy

2 роки тому

crQA4

ха ха ха

1 рік тому

ivanmartin1232

Я также подумав

11 місяців тому

Vira144686

НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Артикль "а" ставиться перед злічуваними іменниками в однині у випадку, якщо ми нічого визначеного про ці об'єкти не знаємо і які починаються на голосний звук - a pen, a chicken, a sheep тощо, а його форма "an" вживається перед такими ж іменниками, які починаються на голосний звук - an egg, an engineer, an hour (!) - останнє слово у прикладі має на початку голосний звук, хоча й починається на приголосну. Крім того, зверніть увагу на той момент, що між неозначеним артиклем і іменником у реченні може стояти прикметник, тоді ми дивимось вже на те, яким звуком починається саме він, а не іменник (an interesting book, a little egg), оскільки заміна форми "a" на "an" здійснюється виключно з метою милозвучності. Сподіваюся я все змогла пояснити. Удачі! :)

7 місяців тому

crQA4

перед словом

1 рік тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.