1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Olvastad ezeket?"

"Olvastad ezeket?"

Fordítás:Have you read them?

February 6, 2014

12 hozzászólás


banfiand

Multidot meg nem tanultunk, ez igy nem jo.


MartinSebe1

Nekem van szerencsére már egy alap angol tudásom, így általában tudom mire gondol válasznak, de kezdőként tuti nekem se menne. Jó ez a progi, csak van még pár hibája. Töltsétek csak és írjatok nekik a hibáknál, úgy fog fejlődni.


Dorian1nairoD

Mert javítja did-re amikor a múltidő később jön...-.-


szavo222---

Mert igaz nem tanultuk még a multidőt a válasz így helyes


woodtomi

Kezdőnként, ha nem tanultad még a present perfect formulát, akkor esélyed sincs lefordítani. A "did"-es megoldás meg akkor lenne jó, ha lenne egy múltra utaló időhatározó (pl: yesterday, last night).Ja és amúgy nem múlt idő a "have" formula, hanem befejezett jelen :) hajrá, hajrá!


pkati200

Nem is tanultunk mult idöt . Ezek a mondatok csak nyelvtanilag helyesek. Nekem dobott ki olyat pl. Elolvasom őket.


DebreceniZsolt

Hogy kerul ide multido??


georg.k75

Kicsit nagyon rohan előre. A múlt idő még nem volt (have helyett did van, vagy a magyar példamondat nem jól indul)


szzs80

Csak erdekessegkeppen rohanok vegig a szintmero teszteken, es hogy szokjam a 'rendszert' mielott a spanyolba belefogok. A feladvanyoknak csak olyat szabadna kerdezni, amit mar megtanulhattal itt. Egy olyan nyelvnel, amit valoban itt tanulsz, eleg zavaro a szintugras.


DemeterCsenge1

,,ARE" you read ,,THESE" :/


Apcsi

No én most kiszállok. Nagyon jó ez a program, de szerintem még nagyon nyers. A sok-sok hibás megoldás, válasz miatt nem fogom szétidegelni magam. Majd kb. fél év múlva, amikorra remélhetően a hibákat kijavítják, visszatérek. -(((((((((


pljudit

are you read these

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.