A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Olvastad ezeket?"

Fordítás:Have you read them?

4 éve

12 hozzászólás


banfiand

Multidot meg nem tanultunk, ez igy nem jo.

4 éve

MartinSebe1

Nekem van szerencsére már egy alap angol tudásom, így általában tudom mire gondol válasznak, de kezdőként tuti nekem se menne. Jó ez a progi, csak van még pár hibája. Töltsétek csak és írjatok nekik a hibáknál, úgy fog fejlődni.

4 éve

Dorian1nairoD

Mert javítja did-re amikor a múltidő később jön...-.-

4 éve

szavo222---

Mert igaz nem tanultuk még a multidőt a válasz így helyes

1 hónapja

woodtomi

Kezdőnként, ha nem tanultad még a present perfect formulát, akkor esélyed sincs lefordítani. A "did"-es megoldás meg akkor lenne jó, ha lenne egy múltra utaló időhatározó (pl: yesterday, last night).Ja és amúgy nem múlt idő a "have" formula, hanem befejezett jelen :) hajrá, hajrá!

4 éve

pkati200

Nem is tanultunk mult idöt . Ezek a mondatok csak nyelvtanilag helyesek. Nekem dobott ki olyat pl. Elolvasom őket.

4 éve

DebreceniZsolt

Hogy kerul ide multido??

4 éve

georg.k75

Kicsit nagyon rohan előre. A múlt idő még nem volt (have helyett did van, vagy a magyar példamondat nem jól indul)

4 éve

szzs80

Csak erdekessegkeppen rohanok vegig a szintmero teszteken, es hogy szokjam a 'rendszert' mielott a spanyolba belefogok. A feladvanyoknak csak olyat szabadna kerdezni, amit mar megtanulhattal itt. Egy olyan nyelvnel, amit valoban itt tanulsz, eleg zavaro a szintugras.

4 éve

DemeterCsenge1

,,ARE" you read ,,THESE" :/

2 éve

Apcsi

No én most kiszállok. Nagyon jó ez a program, de szerintem még nagyon nyers. A sok-sok hibás megoldás, válasz miatt nem fogom szétidegelni magam. Majd kb. fél év múlva, amikorra remélhetően a hibákat kijavítják, visszatérek. -(((((((((

4 éve

pljudit

are you read these

3 éve