Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar hayır derler."

Çeviri:They say no.

4 yıl önce

14 Yorum


G-o-k-h-a-n

say yerine tell kullandım yanlış kabul etti açıklarmısınz ?

4 yıl önce

lovepewdies

Tell anlatmak demek

4 yıl önce

as.a

speak de demek anlamına gelmişti ama :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

konuşmak demek

3 yıl önce

HayatErel

They says no dedim kabul etmedi neden

2 yıl önce

YEMAYDEMR

Yanlış

1 yıl önce

EmirKzllar

They say no doğru cevap verdim

1 yıl önce

Haydaroru

they says no dedim yanlış :s

1 yıl önce

oylmesn

ben de #hayır diyorum :)

1 yıl önce

Orhanakmak

They says no ksbul etmedi neden says derken cogul olmuyormu

11 ay önce

zcanKse1

Say demen lazimdi fiilin sonuna s eki sadece he she it icin gecerli i you they de fiilin sonuna s eki eklenmez

10 ay önce

Orhanakmak

??

11 ay önce

cellatokur

neden say değil de say

6 ay önce

-PJM-

"They are say no" olur mu?

2 ay önce