"Onlar hayır derler."

Çeviri:They say no.

4 yıl önce

14 Yorum


G-o-k-h-a-n

say yerine tell kullandım yanlış kabul etti açıklarmısınz ?

4 yıl önce

lovepewdies

Tell anlatmak demek

4 yıl önce

as.a

speak de demek anlamına gelmişti ama :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

konuşmak demek

3 yıl önce

HayatErel

They says no dedim kabul etmedi neden

2 yıl önce

Ahmetolak17

he she it de s takısı alır they oldugu için onlar oluyor

3 hafta önce

YEMAYDEMR

Yanlış

2 yıl önce

EmirKzllar

They say no doğru cevap verdim

2 yıl önce

Haydaroru

they says no dedim yanlış :s

1 yıl önce

Orhanakmak

They says no ksbul etmedi neden says derken cogul olmuyormu

1 yıl önce

zcanKse1

Say demen lazimdi fiilin sonuna s eki sadece he she it icin gecerli i you they de fiilin sonuna s eki eklenmez

1 yıl önce

Orhanakmak

??

1 yıl önce

cellatokur

neden say değil de say

8 ay önce

-PJM-

"They are say no" olur mu?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.