1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar hayır derler."

"Onlar hayır derler."

Çeviri:They say no.

February 6, 2014

20 Yorum


G-o-k-h-a-n

say yerine tell kullandım yanlış kabul etti açıklarmısınz ?


lovepewdies

Tell anlatmak demek


as.a

speak de demek anlamına gelmişti ama :(


HayatErel

They says no dedim kabul etmedi neden


Ahmetolak17

he she it de s takısı alır they oldugu için onlar oluyor


Aydn457331

Says öznenin tekil üçüncü şahıs olduğu durumda kullanılır


EmrahDemir186120

Says demen icin he she it olmasi lazim ya hani


ZeynepGl280873

Herhalde çoğulun yanına tekil geldiği için.


EmirKzllar

They say no doğru cevap verdim


Haydaroru

they says no dedim yanlış :s


Orhanakmak

They says no ksbul etmedi neden says derken cogul olmuyormu


zcanKse1

Say demen lazimdi fiilin sonuna s eki sadece he she it icin gecerli i you they de fiilin sonuna s eki eklenmez


cellatokur

neden say değil de say


-PJM-

"They are say no" olur mu?


Zeynep428741

Aynısını yaptım kabul etmedi.


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


Zafer982586

Tell neden olmadıı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.