1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar hayır derler."

"Onlar hayır derler."

Çeviri:They say no.

February 6, 2014

24 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

G-o-k-h-a-n

say yerine tell kullandım yanlış kabul etti açıklarmısınz ?

March 12, 2014

lovepewdies

Tell anlatmak demek


HayatErel

They says no dedim kabul etmedi neden


Ahmetolak17

he she it de s takısı alır they oldugu için onlar oluyor


Aydn457331

Says öznenin tekil üçüncü şahıs olduğu durumda kullanılır


as.a

speak de demek anlamına gelmişti ama :(


EmirKzllar

They say no doğru cevap verdim


Haydaroru

they says no dedim yanlış :s


Orhanakmak

They says no ksbul etmedi neden says derken cogul olmuyormu


zcanKse1

Say demen lazimdi fiilin sonuna s eki sadece he she it icin gecerli i you they de fiilin sonuna s eki eklenmez


cellatokur

neden say değil de say


-PJM-

"They are say no" olur mu?


oylmesn

ben de #hayır diyorum :)


Feyzanurnl1

Referandum iliklerimize işlemiş, kusacağım şuralara bir yerlere... Y E T H E R


irem.19

no yu tirnak icine aldim yanlis cikti


erva24

Niye tırnak içi


OguzhanSenyigit

Them niye kullanılmaz bursa?


Selcen_Ozturk

onları/onlara demek çünkü yerine göre


sscerenss

yanlışlıkla no yerine hayır yazdım dsgafas


BabayevYusif

They no say dedim yalnis cikdi lan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.