1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a woman."

"I am a woman."

Çeviri:Ben bir kadınım.

February 6, 2014

170 Yorum


ahmetsedat

Ben bir kadınım olmuyormu


ozer94

Ama kelime eksikliği sonradan sorun olmaz mı


Selcen_Ozturk

"ben bir kadınım" da doğru "ben kadınım" da; hatta Türkçede daha çok "ben kadınım" diyoruz. İngilizcede ise asla "I am woman" diyemezsiniz.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Teşekkürler


Deno46

    Selcan sen ingilizce öğretmeni misin baya bilgili konusuyosun


bayan_duolingo

    A, ünsüzlere An,ünlülere (türkçedeki gibi ) gelir.


SerifeGonu

    Oluyo. siz yanlis okumuşsunuzdur belki


Janet914

    I am a woman Mən bir qadınam


Beytullaherkal0

    Dogru yapiyom yanlis diyor dogruya benim yazdigimi yaziyor bune


Neva198226

    Ben bir kadınım olması gerekmez mi a woman diyo sonuçta


HbvFVZ

    Bu dogru yanlıs dedınım


max483882

    Canlılar içın a cansızlar için an mi kullanıyoruz mesela hayvanlar için a mı kullanıcaz


semanur833590

    Kelimenin baş harfi sesli ise an Kelimenin baş harfi sessiz ise a kullanılır


Aynozi

    Hayır sonraki kelie sesli devam ediyorsa an, sessiz ise a. an apple... an animal... a boy, a child


simseksuleyman
    <h1>kadınım ben# olmuyor</h1>

tuba914577

    a takısını kullanmama gibi bir lüksü yok maalesef fakat kullanınca bizde doğal olarak bir ekini koyarız yani.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Arkadaşlar I a women ne demek oluyor? İlla I dan sonra am yazmak zorunda mıyız?


YUSEPH9

      Ben bir kadınım olmadi ya


dilanzel

      Ben bir kadınım olması lazım.


beyto19

      Ben bir kadınım olması gerek deilmi


mit345690

      Abi yanlış bu soru ya ben bir kadınım oluyor orda diyor ben kadınım ozmn orda "a" koymayın şimdi canım gitti boşu boşuna


pelo475895

      Doğru cevap yazmama rağmen yanlış diyor saçmalıkkk


Ouzhan858460

      Ben zaten doğru yapmistim


OUxxZ

      I am a woman = Ben bir KADINIM demek


OUxxZ

      BEN BIR KADINIM demek,baska cümlelerdede hatalar var düzeltin su hatalari


Hsna360355

      i am a women diyo ama bir yok


Nusretada

      Ben bir kadınım dedim kabul etmedi


Elifsu746558

      Ama doğru olarak kabul etmiyo


Elifsu746558

      Cevabı kabul etmiyo


KNDOFF

      Ya Ben bir kadınım diyorum olmuyor ben kadınım ne ?


FokBal

      Ben ingilizce yazmışım ❤❤ :d


Bera120710

      I am a women yazdım kabul etmedi. Doğru cevap yerinde de benim yazdığım var


_.-.QUEEN.-._

      WOMAN:KADIN/\WOMEN:KADINLAR


Yaar593971

      Bu işin temelinde var. Am çok önemli, ingilizcenin 3 te 1 i. To be fiili yaz, internete, çekim filan


Havva863996

      Cevabı doğru buluyorum ama yanlış diyor


ozer94

      Hayır yanılıyor sun


ozer94

      Hayır yanılıyor sun


ece.a

      Doğru yaptığım halde yanlış cevap deyip benim yazdığım seyi yazıyor


ma_hsa97

      Bana neden ses yok? Dinleyemiyorum


salihzgr

      ben bir kadınım yazdım değilmiş neden


Sleman246288

      Ben bir erkeğim.


Queza_Quezada

      bana lingot verenin like atanın ve beni takip edenlerin İSTEDİĞİ OLSUN


iamaqueenn

      I am a woman ben bir kadınım demek değil mi yoksa ben mi yanlış biliyorum


denizciddimisin

      Doğru biliyorsun <3

      Çevirisi Ben kadınım da olur Ben bir kadınım da. Türkçede genellikle bir lakabını kullanmayız. Ama İngiltere'de asla ama asla I am woman diyemeyiz.


iamaqueenn

      I am a woman ben bir kadınım demek değil miydi yoksa ben mi yanlış biliyorum


denizciddimisin

      Doğru biliyorsun <3

      Çevirisi Ben kadınım da olur Ben bir kadınım da. Türkçede genellikle bir lakabını kullanmayız. Ama İngiltere'de asla ama asla I am woman diyemeyiz.


iamaqueenn

      I am a woman ben bir kadınım değil miydi yoksa ben mi yanlış biliyorum


denizciddimisin

      Doğru biliyorsun <3

      Çevirisi Ben kadınım da olur Ben bir kadınım da. Türkçede genellikle bir lakabını kullanmayız. Ama İngiltere'de asla ama asla I am woman diyemeyiz.


FsK970386

      Dogru yazdım hakkimi acil alabilirmiyim konsantre olmuşken


FsK970386

      Dogru yazdim hakkimi acil alabilirmiyim konsantre olmuşken


BlackieKitty

      erkekli olanları hep kadın söylüyor kadınlı olanları da erkek


bbluellaa

      durum: Türkçe'ye cevirirken "bir" demene gerek yok lakin ingilizceye cevirirken "bir" demen sart..


denizciddimisin

      Aynen <3 İngilizce'de Asla ama asla I am woman diyemeyiz.


muratkaya674995

      Dalgamı geçiyorsun aynısını yazıyom yanlış diyor


PaRAziT_00

      Tamam her şeyi anladım ama neden bunu bir erkek seslendiriyor:D


ozlem7887

      Doğru yazdim ama sonuna nokta koymadim diye kabul etmedi


ozlem7887

      Doğru yazdım ama sonuna nokta koymadım diye yanlis kabul etti


ceren825825

      Merhaba Duolingo boş yere canimi yedin dogru yazdigim kelimeye yanlis diyorsun oysaki dogru cevap ta benimki ile aynı Şuan cok uzgunum


forever_be_happy

      Bir sey bilmiyorsanız indirmeyin kardeşim size konu mu anlatacaz


Mervethenewturks

      Doğru yazdım kabul etmedi


fezanbey.d

      Arkadaşlar woman değil de women yazsak olmuyor mu ben yazdım kabul etmedi bunu bi açıklarsanız sevinirim


Mervethenewturks

      İlk önce bende women yazmıştım fakat seninki gibi yanlış çıktı.Ondan sonra anladım ki asıl kelime olan ve doğru anlamı karşılayan kelime woman.Çünkü woman kadın demek women değil women kadınlar demek


Bloomvalie

      Ben "Im a woman" yazdım Yanlış dedi " I am a woman" yazdı ama ikisinde aynı


arzu597193

      ben bir kadınım nasıl olmuyor


iremgultwpei

      Yanlış diyor aynısını yazdım


Ramazan345076

      Doğru yazdım ve yanlış çıktı


naim_uysl

      Doğru yazıyoz yanlış diyor piç


Nisa385186

      A ve an arasındaki fark ne ?


Hatice935786

      Women ile woman ın farkı ne?


selin226815

      doğru cevaplıyorum yanlış diyor


zehra949208

      Ya dediğinin aynısını söylüyom hata yapıyo ㅈ


Derya529480

      Ben bir kadınım olmyacak mı??


AZAT849932

      Ben bir kadumun yaptim kabul etti


Fidan111216

      Çok güzel bir uygulama


DuranDOUCU

      I am a girl bu oyunu oynayıp ingilizce örenmişsinizdir bunu bilen türkçe çevrimi yazsın


MesutTeke

      Çok iyi bir uygulama ing gelişiyor ballahi


KvanTay

      Ben bir kadınım olması gerekiyor


KvanTay

      Ben bir kadınım olması gerekiyor


BusraDlkc20

      bence bu cümlenin çevirisi "ben kadınım" değil de "ben bir kadınım" olmalıydı


Cemre_Takmaz
      1. Çıkışı bu ama ben aynısını dedim hala olmuyo

tre294933

      Olmuyor hiç bi şekilde


tre294933

      Hiç bi şekilde olmuyor


lviyy182372

      Ben bir kadinim olmuyorya?


Neslihan908822

      Doğru yapmam rağmen yanlıs oldu ne iş


HanlarHnKA

      Ulan duolingo, Sen bi Türkiyeye gelsene. Yok bira yok şarap. Gel ben sana içircem burda,gel bi sen bura. Neymiş İllaki " ben kadınım" yazcakmışız. O zaman oraya "I am a woman" değil "I am woman" yaz. Hakaret edicem, bunlari adam sayıp ,bi işlem yapcaklar sonra


KARAMZELLA

      Doğru yazdım ama yanlış dedi


MeralAltun

      Dogru olani yaziyorum yanlış diyor neden


hentbolcuasmin89

      Herkeze söylüyorum ÇEVİRİ YAPMAYIN ARTIK öğrenin yani siz şimdi deftere yazın ve yarına kadar ezberleyin ödev girl- kız boy- erkek woman- kadın man- adam deftere yazıp ezberleyin anlamadınız bana cevap verin


sofia_sarikaya

      Ben bir kadinim olmuyo mesela her ikisi ayni değilmi


sofia_sarikaya

      Çooook saçma niye mesela ben bir kadinim olmuyo ya


sofia_sarikaya

      Niye ben bir kadinim olmuyo biktim yaaa


Zeynep609386

      Doğru yapıyorum ama anlamıyorsunuz


Ali123424153

      Among us oynayalımmı ?


Hseyin554437

      Harf hatalarında uyari verin sadece


nuray885599

      Bu ne saçmalık ya doğru cevabı kabul etmiyor ve soru ilerlemiyo takıldım kaldım


Hasannndmr

      Zaten bilmiyorum sende hata yapmasan mı acaba


MakbuleNil

      Ben kelimesini algılamıyor


BoraInc

      Bana bir daha Öğretmen izin verir misin


AliBartu123123

      bu yeni seslendireni ben beğen medim siz?


KARTANESXYALDIZ

      Dogru dıorum yanlıs dıo


vildan281802

      Söylüyorum kabul etmiyor


Bilge181

      Maceralı bir ders


idem951018

      Her geçen gün çok ii oluyorum ingilizce'de bu uygulama'yı ii ki indirmişim


CilenayC.

      Ben ben bur kadinim yazdim ama yanlış dedı


yaren493996

      Merhaba arkadaşlar, ben bu uygulamayı yeni indi rdim tavsiye ediyor musunuz?tek sıkıntım can almak için sürekli reklam izlemem gerektıği


hlya641064

      Doğru yazdım ama ....yanlış kabul etti?


sahandparv1

      ben bir kadinim


FerhatDa7

      Keşke erkekolsa


Mcahit379680

      10.sinifin konularida boyle olacaktı varya


SdsFzk

      Ben yarısını söylüyom olmuyor


Samet494597

      Ortalık karışacak hazır olun


Erkannalan1

      Karakterin kapalı olması beni şaşırt


EceMenisaY

      Ben nakadar desem yanlış diyor ing hocama dedim doğru dediğimi söyledi ama burda yanlış diyor


MahmutAydn16

      Ben doğru yapıyorum ama yanlıs çıkı


Janet914

      I am a woman mən bir qadınam

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.