"Sie mag jede Zeitung."

Çeviri:Her gazeteyi sever.

August 18, 2016

14 Yorum


efesamli2002

Tüm gazeteleri sever, doğru kabul edilemez miydi?

August 18, 2016

MeteUlku

Hayır. Öyle olsaydı "Sie mag alle Zeitungen." olurdu.

August 19, 2016

ea6161

Sie hangi anlamda kullanildigini nasil anlariz ? Nezaket sandim ben .

October 1, 2016

Selcen_Ozturk

fiil çekimi değişir, o zaman "Sie mögen"

November 5, 2016

Drdreams

zeitung un artikeli der iken jede dememizin sebebi nedir

November 5, 2016

unutmaz

Ung ile biten tüm kelimelerin artikeli die dir

May 27, 2018

Selcen_Ozturk

der değil ama die, dişi

November 5, 2016

burhan687025

"o sever her gazeteyi" neden kabu edilmedi?

December 29, 2016

haticesena34

onlar zamirini niçin kabul etmiyor. hem o hem de onlar anlamına gelmesi lazım

April 5, 2017

unutmaz

Onlar olması için mögen olması lazımdı

May 27, 2018

meryem174530

Tüm gazeteyi seviyor da doğru değil mi.

June 2, 2018

tgbycl

Her gazeteyi sever yazıyorum kabul etmiyor

September 16, 2018

Nisan72172

Sie mag jede Zeitungen olsa daha doğru olmaz mı sonuçta tek bir gazeteden bahsetmiyor her demiş çoğul

January 11, 2019

CenkGencer

jede kelimesi çoğulluğu ''her'' diyerek uzerinde toplamis zaten bu nedenle tekille devam etsekte anlam cogul cunku Her bir dediginde cogul anlam var zira 'her' kelimesi cogullugu veren...Anlatabildim mi bilemiyorum..Ama mesela alle kullansaydı dediginiz olurdu Alle zeitungen olurdu...Alle ve jede kullanimi ile ilgili bir nuans...

May 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.