"The boy walks near the girl."

Fordítás:A fiú a lány közelében sétál.

4 éve

37 hozzászólás


MVDN1

A fiu kozel setal a lanyhoz miert nem jo?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert ezt magyarul sem mondjuk! Egymás mellett sétálunk és nem egymás közelében. Egymás közelében lakunk, dolgozunk, tanulunk stb.

4 éve

MVDN1

En szoktam közel setalni mashoz. Attol hogy nem mellette vagyok.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Igen, igazad van, Közel megyek (sétálok) hozzá Viszont az nem azt jelenti (általában), hogy mellette sétálok, hanem, hogy elindulok felé, hogy közel legyek hozzá. Viszont a lefordítandó mondat azt jelenti, hogy a fiú a lány mellett sétál, és nem azt, hogy közel sétál hozzá. Na, ezt jól kiveséztük. :D

4 éve

OldAkita

Jó ez a mondat és a fordítása is. Figyeljük meg miként viselkedik egy állat amikor szeretne több információt egy másikról. Igyekszik kellően közel kerülni hozzá, de egyben biztos távolságban maradni tőle. Így sétálgat mellette, körülötte amíg az ilyen távolságból megszerezhető információ birtokába nem jut. Pontosan ugyanígy viselkedhet egy fiú egy társasági összejövetelen ahol kisebb nagyobb csoportokban beszélgetnek. Igyekszik a lány közelében sétálni belhallgatni a beszélgetésébe és minden módon több információhoz jutni róla, de úgy hogy ez egyelőre ne legyen nyílt közeledés.

3 éve

der_csoppy
der_csoppy

mert nincs olyan szó az angolban, ami azt fejezné ki, hogy felé tart.

4 éve

olzsal

'towards' perhaps?

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

igen, úgy értettem, hogy az angol példamondatban itt :)

4 éve

JanosGoncz

Nekem elfogadta.Pont ezt irtam

3 éve

TomiTran

En is ezt irtam

2 éve

pitypang1
pitypang1

nem

1 éve

bence86

nem lenne jobb near by-al ha szó szerint erre játszunk hogy mellette sétál?

4 éve

Nettkusz

"A lány közelében sétál a fiú" mért nem jó

4 éve

TomiTran

Nem normalis a magyar forditasa

2 éve

Bogi0920
Bogi0920

Mellettből egy t-t kihagytam az is rossz lett.

2 éve

pitypang1
pitypang1

near/mellett

1 éve

patti007

"A fiú elsétál a lány mellett." lehet-e helyes megoldás? Vagy az angol ezt máshogy fejezi ki?

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

máshogy, pl.: The boy walks past the girl.

4 éve

MilanNeduc

XD

3 éve

MilanNeduc

LLLOOOLLL

3 éve

Blanka0218

"A fiú közel sétál a csajhoz" miért nem jó?

3 éve

Atti2004

Mert a "csaj" szó szlengnek számít, és itt a szlenget nem fogadja el.

2 éve

DvidKolbe

A szlenget az új frissítésbe már elfogadja asszem

1 éve

KissJazmin1

a fiú a lany mellet setal miert nem jo

2 éve

Tamas51

Jó úgy is.

2 éve

HannaBiro

Nem fogadja el pedig jo!!!

2 éve

nodiNorber

Nekem azért nem fogadta el mert felcseréltem a kis a-t a nagyal....

2 éve

KissBertalan

Elsétál miért nem jó?

2 éve

kata777600

Mi lesz ebből??!!..

1 éve

Tomi20549

To Kárpáti Annamária ès MV DN nekem elfogadta.

1 éve

AnitaZelen

Afbbv

10 hónapja

NndorKovcs1

.

4 hónapja

Katalin5246

bizony, bizony. sétál és nem megy

2 hónapja

SZABOLCS357662

A fiu a lány mellett sétál

3 hete

pista1231

A fiú közelében sétál ez mi3rt nem jó??

2 éve

NndorKovcs1

Mert kicsit hibás a feladat és nem mellettét ír

4 hónapja

NndorKovcs1

(Ezt kiss bertalannak mondtam)

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.