A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is between my brother and my sister."

Fordítás:A fivérem és a nővérem között van.

4 éve

12 hozzászólás


JozsefFise

A brother és a syster nem adja meg hogy fiatalabb vagy idősebb nálam. Tehát: fiútestvér és lánytestvér

4 éve

E.K.9

tokeletesen igazad van csak a sister-t ne y-al pls

4 éve

qbalint

Azért nem fogadta el nekem mert fiútestvért írtam, nem pedig fivért...

4 éve

Adribabaaa

Nekem is!! :-(

3 éve

MVDN1

Miért A batyjam es A hugom

4 éve

radnaitomi

Mert az angolban a birtokos azonnal hatàrozottà is tesz egy főnevet

  • a brother - egy fiútestvér (határozatlan)

  • the brother - a fiútestvér (határozott)

  • my brother - az én fiútestvérem (szintén határozott, hiszen attól, hogy így már tudjuk, hogy az én testvértemről van szó, innentől már nem egy meghatározatlan akármilyen fiútestvér, hanem konkrétan az enyém.)

És az angolban a főnév előtti pozícióban, ahol a névelő is áll ('determiner' helyzet) egyszerre maximum egy dolog állhat, vagy a 'the', vagy a 'my', a kettő együtt nem. De mivel a fenti gondolatmenet szerint, az már a 'my' miatt úgyis határozott, így valójában felesleges is lenne.

4 éve

VerboAkos

ez nagy jó. én is köszönöm :)

4 éve

ZoltnCsvri

Ma is tanultam valami újat, köszi

4 éve

f.veronika

Beírtam a helyes választ, majd elutasította. ki írta a többi helyes választ és azok között pontosan ugyan az volt, amit én leírtam. Akkor nem értem, hogy most miért nem fogadta el. Vicc :D

3 éve

kosarasdano

Nehéz a magyar nyelv :(

3 éve

HirtBettinaPetra

A "sister,, és "brother,, angol szavak nem mondják meg, hogy idősebb, vagy fiatalabb testvérről van-e szó.

2 éve

vasvariistvan

Így nagyon jól megfelelnek a magyar fivérnek és nővérnek

2 hónapja