A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő az?"

Fordítás:Is it her?

4 éve

26 hozzászólás


VeronikaBa6

Miért kell az it? Csak az "Is she?" miért nem elég?

3 éve

akos.ozoro

Minden angol mondatba kell ige. (Legalabb segédige) és így nem lenne benne

3 éve

Sra226595

She is= Ő van Is she= van ő->hiányos kérdő mondat(fordított szórend miatt) , kellene egy tárgy hogy helyes legyen

1 éve

bucsutimi

Akos! Is az ige. En sem ertem miert kell bele az it

3 éve

TrzskJnos

Alany, állítmány, tárgy.

It is her/him. Is it her/him? Személyes névmás, nem alanyi eset. Pl.: Do you like me? Kedvelsz ENGEM?.

2 éve

777Mese777

Miért nem helyes az "Is it her?" és miért helyes az "Is it him?" az "Ő az?" fordításaként

4 éve

RoseViolett

Én is az is it hert írtam és kiírta hogy csak az is it his a jó...

2 hónapja

ZitaCovrig

She it? ez miért nem jó?

4 éve

tegert

Nincs benne ige.

4 éve

szovimam

Miért nem jó az it is her ? csak az is it her ? nem értem.....

4 éve

segi67

Mert az nem kerdo szerkezet, kerdes eseten megfordul a sorrend es a it is-bol is it lesz

4 éve

bucsutimi

Mert kerdo mondat,es kerdesben helyet cserel alany es allitmany.

3 éve

Zsuzsa956171

Mert ez egy kerdes.

8 hónapja

janigamer

Az 'Is it she?' jó lett volna (véletlen 'is she it?' -et írtam, ami oké, hogy rossz). Az ő. Ő az? Itt miért lesz his, her?

4 éve

anikomeszarosne

Bocs, de még mindig nem értem,hogy a he--ből miért lesz her ?

3 éve

KiskutyiAnna

De a her az azt jelenti h az ove. Akk miert van ez ha a mondat az h o az?

3 éve

RoseViolett

Mert a her az övét és az őt lány neműt is jelenti

2 hónapja

PlErds2
PlErds2

Eltelt egy év, elolvastam az oldalt, és még nincs tiszta válasz a megoldásra...

2 éve

kpjotr

"Is it she?" elfogadta

1 éve

Mariaj828

it-et nem szabályosan ejti ki, hanem I T, külön a betűket

1 éve

TthCsand

fuk

9 hónapja

gabenahun

azt írtam hogy is he the one? ami szerintem helyes lenne.

4 éve

Darc1na

Az nem jó. Az azt jelenti, hogy ő az egyetlen?

4 éve

gabenahun

nincs igazad, ő az egyetlen angolul, is he the only one? amit én írtam az is Ő az?-t jelent, bár lehet hogy más körülmények között használjuk az angolban.

4 éve

Darc1na

De igen, igazam van! Amit te írtál azt jelenti,hogy ő az egyetlen! Az only nélkül és az only-val is azt jelenti.

4 éve

RoseViolett

Darc1na-nak van igaza!

2 hónapja