A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My girlfriend is prettier than other women."

Fordítás:A barátnőm csinosabb, mint más nők.

4 éve

3 hozzászólás


ida567

Nem lehetne ezt is elfogadni? "Az én barátnőm csinosabb, mint más nők." A hiba az volt, hogy "Az én" -t is odaírtam. Szerintem nem kellene, hogy ez hiba legyen.

4 éve

Shibelion

Szerintem sem. Jelentsd be nekik, hogy így is jó.

4 éve

IzabellaSz2

Tudom kissé magyartalanul fogalmaztam,de épp azt akartam elkerülni,hogy nem ismertem fel a főnév többesszámát. Ezt írtam :A barátnőm csinosabb,mint a többi nők. Természetesen elutasították a válaszom.Tévedek,hogy elfogadhatónak véltem?

3 éve