Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızlar bir gazete okur."

Çeviri:The girls read a newspaper.

4 yıl önce

16 Yorum


SenaAntep

The en başta sonra özne sonra yüklem sayı ve gazete bu kadar kolay

1 yıl önce

tilbemiraderya12

ben "the girls reads a newspaper"yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

fregenkral

bunlar varya (ingilice sitesi kurmuş ama bunlar kendileri öğrenmemiş bize nasıl öğretmeyi çalışıyo hayret

1 yıl önce

sseren1

Bende öyle yazdım olmadı cevabı ne

2 yıl önce

OnurApis1

read " s takisi koymussun o yuzden

2 yıl önce

M.Cemr0

Gazetenin ingilizcesini akılda tutmak için;

News=Yeniler değilmi

Paper ise=kağıt

İkisini birleştir=Newspaper

1 yıl önce

Zeytin110781

Bunu bizde biliyorduk -,-

5 ay önce

AliAslan584866

Neden erkekler de a takısı yerine the takısı getiriyoruz

1 yıl önce

baharaltky

the niyekoyuyoruz anlamadım

1 yıl önce

abdullah221393

Ben de girla a reading newapaper

1 yıl önce

mustafa13579

bu ne

1 yıl önce

juanpedro352696

The woman read a newspaper :bayanlar bir gazete okur The woman reads a newspaper:bayan bir gazete okur burada okumak s takısı alıyorsa özne tekil okumak s takısı almıyorsa özne çoğul oluyor galiba peki The girl read derken neden the gırl tekil oluyor s takısı almamış neden the girls dememiz lazım

1 yıl önce

HakanIslen

Bi a yapmadik diye kabul etmiyor

8 ay önce

Zeytin110781

"The girls reads a newspaper" yazdım. Ama kabul etmedi girls diyordu "S" takısı çoğul demek bende o yüzden read yerine "reads" kabul etmedi ;(

6 ay önce

Omer436666

Kızlar yani they .they kullanıldığı için s takısı konmaz sadece he she it

6 ay önce

HEDEFUST

ARKADAŞLAR HER ŞEY DOĞRU BİLMEDEN ATARLANMAYIN LÜTFEN. ÖZNE 3. TEKİL ŞAHIS OLMADIĞINDAN READS OLMAZ READ OLURVE BU DOĞRU....KOLAY GELSİN,

1 ay önce