"Kızlar bir gazete okur."

Çeviri:The girls read a newspaper.

February 6, 2014

52 Yorum


tilbemiraderya12

ben "the girls reads a newspaper"yazdım kabul etmedi.

December 22, 2014

fregenkral

bunlar varya (ingilice sitesi kurmuş ama bunlar kendileri öğrenmemiş bize nasıl öğretmeyi çalışıyo hayret

December 20, 2016

sseren1

Bende öyle yazdım olmadı cevabı ne

September 4, 2015

CristianoM530573

Girls > kızlar demek Zaten kız kelimesi çoğul eki almış bu yüzden Read kelimesinin s takısı alması gerekmez

January 21, 2019

GunAKGS

Girls kızlar demek Tek bir kız demek değildir Ondan read oluyor Reads tek kız oldukda yazılıyo

October 5, 2019

OnurApis1

read " s takisi koymussun o yuzden

March 5, 2016

billieeili361312

Salak misin bide uygulamaya bok atiyosun girls dedigin icin they yani cogul eki aliyor reads degil read olucak

July 16, 2019

SenaAntep

The en başta sonra özne sonra yüklem sayı ve gazete bu kadar kolay

October 26, 2016

HEDEFUST

ARKADAŞLAR HER ŞEY DOĞRU BİLMEDEN ATARLANMAYIN LÜTFEN. ÖZNE 3. TEKİL ŞAHIS OLMADIĞINDAN READS OLMAZ READ OLURVE BU DOĞRU....KOLAY GELSİN,

June 26, 2018

baharaltky

the niyekoyuyoruz anlamadım

December 21, 2016

Nisasultan5

The girls kizlar Sadece girls kiz demek

September 16, 2018

Sude161228

The Bi türlü anlamadım yardımcı olabikitnisiniz

September 11, 2018

CristianoM530573

The bir nevi i takısı The newspaper li bir cümle olsaydı gazeteyi

Newspaper olsaydi gazete fark bu

January 21, 2019

ErtanURUNGA

Bu cümlede yazım hatası nerede?

June 14, 2019

Ouzhan984744

Neden başına the koyuyoruz

June 30, 2019

Uqursuz

Okur gazete ?¿ neden ingilizcede okumak anlamina gelen read , gazete anlamına gelen newspaperdan önce gelir ?

August 13, 2019

Musa892170

Teşekkur ettik , yorumlar iyiydi .

August 29, 2019

AliAslan584866

Neden erkekler de a takısı yerine the takısı getiriyoruz

October 31, 2016

M.Cemr0

Gazetenin ingilizcesini akılda tutmak için;

News=Yeniler değilmi

Paper ise=kağıt

İkisini birleştir=Newspaper

November 26, 2016

Zeytin110781

Bunu bizde biliyorduk -,-

February 25, 2018

abdullah221393

Ben de girla a reading newapaper

March 29, 2017

mustafa13579

bu ne

May 14, 2017

juanpedro352696

The woman read a newspaper :bayanlar bir gazete okur The woman reads a newspaper:bayan bir gazete okur burada okumak s takısı alıyorsa özne tekil okumak s takısı almıyorsa özne çoğul oluyor galiba peki The girl read derken neden the gırl tekil oluyor s takısı almamış neden the girls dememiz lazım

July 23, 2017

HakanIslen

Bi a yapmadik diye kabul etmiyor

December 1, 2017

Zeytin110781

"The girls reads a newspaper" yazdım. Ama kabul etmedi girls diyordu "S" takısı çoğul demek bende o yüzden read yerine "reads" kabul etmedi ;(

February 2, 2018

Omer436666

Kızlar yani they .they kullanıldığı için s takısı konmaz sadece he she it

February 12, 2018

SebileBayr1

T

September 9, 2018

emel.kaya.

Burda neden read e 's' takisi koymadik ?

February 24, 2014

Selcen_Ozturk

özne 3. çoğul çünkü, 3. tekil değil

February 26, 2014

bigorder

Tesekkurler .)

January 28, 2015

fatmaselinn

şu bu o .. da geliyor kızlar they oluyo ondan herhalde

April 1, 2014

safak44

Tebrik ederim ingilizceniz beni mest etti gercekten :)

April 18, 2015

YusufAkql

the girl read the newspaper neden olmadı

May 27, 2014

selahattin006

birincisi kızlar dediğinden girls olacak.ikincisi belirli bir gazeteyi okuyor anlamı olduğundan dolayı newspaper kelimesinin önüne the gelmez 'a' gelir.

June 19, 2014

RATOOK

The da gelebilir

August 27, 2014

Nurevsan1903

Çünkü kizlar diyor yani cogul

July 13, 2014

ugur_sarp

Sen kız gazeteyi okur demişsin.ama kızlar yani girls diyecektin birde bir gazete yani a newspaper diyecektin

September 24, 2014

tini_jorge

Oradaki the kelimsini kaldırmalısın

October 17, 2014

OnurApis1

a newspaper olacak

March 5, 2016

zgrAydn1

Yanlış çünki

December 10, 2014

KoraysEski

Niye s takisi gelmeei

July 27, 2014

Demirayx

bu ne lo a yazmadık kalbim kırıldı :(

August 10, 2014

cihatemre

Yukaridan baktim reads yaziyordu yazdim yanlis cikti bence bunlar bunlarin hic birine bakmiyorlardir

September 30, 2014

enesyuce0202

a eki kullanmadim ne ise yararki

January 31, 2015

MelikeZDEN1

"A" bir anlamina geliyor snrm

December 24, 2017

YasinYalnY

Benim anladigim oznede s takisi varsa yuklemde s olmuyo

February 4, 2015

RamazanDos

Yemeye alıştım kızlar bir gazete yer yazdım yanlışlıkla :D

March 13, 2015

omarlibrn

the girls read a news yazdım kabul etmedi saçma diyemem ama etmesi gerekirdi

July 25, 2016

enenengin

The girls yerine they kullanılabilir. Dolayısı ile fiil S almamalı.

May 4, 2014

volkanzaro

They kullanırsak onlar anlamına gelir kız mı erkek mi belli olmaz diye düşünüyorum.

June 17, 2014

zgrAydn1

Yanlış söyliyorsun insanları yanlış bilgilendirme

December 10, 2014

gulbahartepe

Girls yada womans ne farkeder kiz-erjek değil sonuçta kız-kadın

March 30, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.