"Kızlar bir gazete okur."

Çeviri:The girls read a newspaper.

4 yıl önce

44 Yorum


tilbemiraderya12

ben "the girls reads a newspaper"yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

fregenkral

bunlar varya (ingilice sitesi kurmuş ama bunlar kendileri öğrenmemiş bize nasıl öğretmeyi çalışıyo hayret

1 yıl önce

sseren1

Bende öyle yazdım olmadı cevabı ne

3 yıl önce

OnurApis1

read " s takisi koymussun o yuzden

2 yıl önce

SenaAntep

The en başta sonra özne sonra yüklem sayı ve gazete bu kadar kolay

2 yıl önce

M.Cemr0

Gazetenin ingilizcesini akılda tutmak için;

News=Yeniler değilmi

Paper ise=kağıt

İkisini birleştir=Newspaper

2 yıl önce

Zeytin110781

Bunu bizde biliyorduk -,-

9 ay önce

HEDEFUST

ARKADAŞLAR HER ŞEY DOĞRU BİLMEDEN ATARLANMAYIN LÜTFEN. ÖZNE 3. TEKİL ŞAHIS OLMADIĞINDAN READS OLMAZ READ OLURVE BU DOĞRU....KOLAY GELSİN,

5 ay önce

Sude161228

The Bi türlü anlamadım yardımcı olabikitnisiniz

3 ay önce

enesyuce0202

a eki kullanmadim ne ise yararki

3 yıl önce

MelikeZDEN1

"A" bir anlamina geliyor snrm

11 ay önce

AliAslan584866

Neden erkekler de a takısı yerine the takısı getiriyoruz

2 yıl önce

baharaltky

the niyekoyuyoruz anlamadım

1 yıl önce

Nisasultan5

The girls kizlar Sadece girls kiz demek

3 ay önce

abdullah221393

Ben de girla a reading newapaper

1 yıl önce

mustafa13579

bu ne

1 yıl önce

juanpedro352696

The woman read a newspaper :bayanlar bir gazete okur The woman reads a newspaper:bayan bir gazete okur burada okumak s takısı alıyorsa özne tekil okumak s takısı almıyorsa özne çoğul oluyor galiba peki The girl read derken neden the gırl tekil oluyor s takısı almamış neden the girls dememiz lazım

1 yıl önce

HakanIslen

Bi a yapmadik diye kabul etmiyor

1 yıl önce

Zeytin110781

"The girls reads a newspaper" yazdım. Ama kabul etmedi girls diyordu "S" takısı çoğul demek bende o yüzden read yerine "reads" kabul etmedi ;(

10 ay önce

Omer436666

Kızlar yani they .they kullanıldığı için s takısı konmaz sadece he she it

10 ay önce

SebileBayr1

T

3 ay önce

YusufAkql

the girl read the newspaper neden olmadı

4 yıl önce

selahattin006

birincisi kızlar dediğinden girls olacak.ikincisi belirli bir gazeteyi okuyor anlamı olduğundan dolayı newspaper kelimesinin önüne the gelmez 'a' gelir.

4 yıl önce

RATOOK

The da gelebilir

4 yıl önce

Nurevsan1903

Çünkü kizlar diyor yani cogul

4 yıl önce

ugur_sarp

Sen kız gazeteyi okur demişsin.ama kızlar yani girls diyecektin birde bir gazete yani a newspaper diyecektin

4 yıl önce

tini_jorge

Oradaki the kelimsini kaldırmalısın

4 yıl önce

OnurApis1

a newspaper olacak

2 yıl önce

zgrAydn1

Yanlış çünki

4 yıl önce

KoraysEski

Niye s takisi gelmeei

4 yıl önce

Demirayx

bu ne lo a yazmadık kalbim kırıldı :(

4 yıl önce

cihatemre

Yukaridan baktim reads yaziyordu yazdim yanlis cikti bence bunlar bunlarin hic birine bakmiyorlardir

4 yıl önce

YasinYalnY

Benim anladigim oznede s takisi varsa yuklemde s olmuyo

3 yıl önce

RamazanDos

Yemeye alıştım kızlar bir gazete yer yazdım yanlışlıkla :D

3 yıl önce

omarlibrn

the girls read a news yazdım kabul etmedi saçma diyemem ama etmesi gerekirdi

2 yıl önce

enenengin

The girls yerine they kullanılabilir. Dolayısı ile fiil S almamalı.

4 yıl önce

volkanzaro

They kullanırsak onlar anlamına gelir kız mı erkek mi belli olmaz diye düşünüyorum.

4 yıl önce

zgrAydn1

Yanlış söyliyorsun insanları yanlış bilgilendirme

4 yıl önce

emel.kaya.

Burda neden read e 's' takisi koymadik ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. çoğul çünkü, 3. tekil değil

4 yıl önce

bigorder

Tesekkurler .)

3 yıl önce

fatmaselinn

şu bu o .. da geliyor kızlar they oluyo ondan herhalde

4 yıl önce

safak44

Tebrik ederim ingilizceniz beni mest etti gercekten :)

3 yıl önce

gulbahartepe

Girls yada womans ne farkeder kiz-erjek değil sonuçta kız-kadın

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.