1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızlar bir gazete okur."

"Kızlar bir gazete okur."

Çeviri:The girls read a newspaper.

February 6, 2014

71 Yorum


tilbemiraderya12

ben "the girls reads a newspaper"yazdım kabul etmedi.


CristianoM530573

Girls > kızlar demek Zaten kız kelimesi çoğul eki almış bu yüzden Read kelimesinin s takısı alması gerekmez


David298947

-s takısını sadece he she ve it manasına gelen yerlerde mi kullanıyoruz


Krmzpanda1

Evet, girls kızlar anlamına geldiği için s takısı gelmez mesela şöyle dusunebilirsin girl deseydi bunun yerine she koyabilirdik bu yüzden s takısını koyardik girls dediğinde de bunun yerine they getirebilirdik bu da s takısını koymayacagimiz anlamına gelirdi ben böyle düşünüyorum daha kolay oluyor


Krmzpanda1

Bide she ve they koyabilirsin derken she ve they kız ve kızlar anlamlarina gelmiyor yanlış anlaşılmasın


Beyza505733

Gazetenin ingilizcesi nerde


iremnaztekten

Üstüne bastığında gelir


zeynep243288

"The girls read a newspaper" olacak


SelimCabbarov

Niye "reads" yo "read"?


NiziNizami

evvelde girls yazarak kiz degilde kizlarin oldugunu gosteriyorsun zaten o yuzden reads degil read olacak.


sseren1

Bende öyle yazdım olmadı cevabı ne


AHMET437689

İki kelimede de s takısı kullanmışsın


Psikopat1453

Yazım kuralarına uymadık mı kabul etmiyor veya hata olmuştur


Psikopat1453

Ayrıca reads değil read olcak


veyselsancar

Boyle sorularda gercek ozneyi zamire cevirerek s takisi alip almadigini anlarsin


fregenkral

bunlar varya (ingilice sitesi kurmuş ama bunlar kendileri öğrenmemiş bize nasıl öğretmeyi çalışıyo hayret


vartoglu

Yanlış basmış olabilirsin


ademozlemi

Okur yazmamışsın çoğul kullanmışsın read doğrusu


Rana271431

S Eki koymamak gerek read yazmalısın


elifnur127089

Bazen öyle oluyor


YusufSungu9

Vallahi yanlış bir şey var


Defne479048

Böyle olduğu zaman benim bildiğim "kızlar gazete okurlar" olur. Ama burda "okur" olarak istiyor.


mecnun724947

Çünkü Read yazman gerkiyordu reads okurlar demek fakat bizden okur dememizi istiyor.


sadjCi

Sondaki s atkısını siliyor bendede oldu


SenaAntep

The en başta sonra özne sonra yüklem sayı ve gazete bu kadar kolay


tunahanalperen

ARKADAŞLAR HER ŞEY DOĞRU BİLMEDEN ATARLANMAYIN LÜTFEN. ÖZNE 3. TEKİL ŞAHIS OLMADIĞINDAN READS OLMAZ READ OLURVE BU DOĞRU....KOLAY GELSİN,


kahraman561329

Basta Bazen the kullaniliyor bazen de kullanilmoyor nasil anlacaz


kahraman561329

The yazmazsak olur mu


MustafaYCE784992

Neden başa the koyduk the yazmak ile yazmamak arasındaki fark nedir?


Zeynep678899

The neye göre geliyor


baharaltky

the niyekoyuyoruz anlamadım


Sude161228

The Bi türlü anlamadım yardımcı olabikitnisiniz


CristianoM530573

The bir nevi i takısı The newspaper li bir cümle olsaydı gazeteyi

Newspaper olsaydi gazete fark bu


Ouzhan984744

Neden başına the koyuyoruz


Uqursuz

Okur gazete ?¿ neden ingilizcede okumak anlamina gelen read , gazete anlamına gelen newspaperdan önce gelir ?


FatmaZehra421168

Çünkü ingilizcede cümle dizilimi === Özne + fiil + nesne Ve read (okumak) fiil old. için 2.sırada


tufansr

hatalı vevap the girls( hei she it ) read(s takısı alması gerek o kadar) ama doğru cvp olara The girls read a newspaper. bunu veriyor anlayadım. benzeri bir başka cümledede tam tersine doğru cvp verdi, yada ben yanlış biliyorum anlayamadım yeni öğrenenler için sıkıntılı bir durum


bahriyldrt

Gikxfkfkcciffufudfg


Filiz376866

Niye read a yerine newspapaer a yazamıyoruz ikisinin yerlerini ters türkvedede ter sacmalıl ilk önce onu öğretin


Rukiyeb

Yaaaa aglamak istiyommm yanlislikla a yreine the yazdim can gitti caaan


Zeynep678899

The neye göre geliyor


Delalcoban96

The baglacını anlamıyorum


Beyza505733

Gazatenin ingilizcesi nerde


Mustafa147407

Cümle çoğul yapıda olduğu için gazete de çoğul olmaz mı?


ayca_1938

The girls read a newspepar yazmam halinde yanlış dedi


ademozlemi

newspaper yazsan olurmuş


MahoKuru

Katılıyorum çok saçma sonuna s ekledim yanlış çıktı tam bitircektim canım bitti şimdi baştan başlıcam


sevgi318103

Ben doğru cevap yazdım meden kabul edilmedi


merFarukBo19

Sadeve Çoğul durumlarda mı s kullanıyor?


merFarukBo19

Sadece cogullardamı s geliyor


mutlu018

Bi kelime icin tum calismam gidiyor sinirim bozuldu ya


Edmond296036

Too cool application


Topraksuzz

The girl read a newspaper yazdım yanlış dedi


Taha256019

The nerelerde ve neden kullanılır


Taha256019

'The' nerelerde ve neden kullanılır


Emre27626

Bir şey sorucam "The" kullanım alanları neler

Learn English in just 5 minutes a day. For free.