"A friend of a friend is also a friend."

Çeviri:Bir arkadaşın arkadaşı da bir arkadaştır.

February 7, 2014

18 Yorum


BatuhanDzg

''Dostumun dostu benim dostumdur. '' çevirisi de bence doğru olmalı. Çünkü bu bir kalıplaşmış söz. İlla bire bir çevirmemiz gerekmiyor.

April 26, 2014

htdevo

"Arkadaşımın arkadaşı benim de arkadaşımdır" çevirisi de uygun mudur.

March 21, 2014

aaelamine

Hayır. Seninki "My friend's friend is also my friend" anlamına gelir.

April 18, 2019

erkindt

tekerleme lan bu resmen

June 18, 2014

ugurcanto

bir arkadaşın arkadaşı ayrıca bir arkadaştır. Neden doğru kabul edilmedi ?

April 1, 2015

bringtheaction

bu nedir abi

October 9, 2015

WorkerPlayer

Daha uzun yapaydınız

December 24, 2015

MonoFire

Dıdığın dıdısının dıdısı

May 5, 2019

dolphinejk

Bir arkadaşınn bir arkadasının bir arkadaşınin arkadasinin arkadasinin da arkadasinin arkadasi aslinda bir arkadastir neticede pek şey etmeyin.

December 12, 2018

auspices

"Arkadaşın arkadaşı yine bir arkadaştır" neden olmaz?

August 22, 2014

Criaseth

"Bir arkadaşın arkadaşı aynı zamanda bir arkadaşdır." cümlesini de kabul etmesini dilerdim. "also" kelimesini görünce tam karşıt anlamını da cümleye eklemek ile hata mı yaptım? Teşekkürler.

October 5, 2014

busrakaya701826

Tekerleme gibi nasıl buluyum. Yazım yanlışlarınız var dedi ama kabul etti

April 8, 2019

_mystify_

Beynim yanıyo su dökün bu nasıl bi cümle help

August 19, 2019

KdrKT

"bir arkadaşın bir arkadaşı aynı zamanda bir arkadaştır "da kabul edilmeliydi

October 14, 2014

umuttopal

Dediğimi bir türlü anlamıyor

July 28, 2015

Murat478789

Kendi sesini dinlet o zaman ona

September 1, 2015

Sarp426314

'Bir arkadaşın arkadaşı, yine bir arkadaştır' farklı bir kelime kullansa bile (again) aynı anlamı taşımaktadır. Tabi aşağıda daha da anlamlı yanlış geçen örnekler mevcut.

October 19, 2018

serhat566570

güzel çeviri

June 29, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.