"Afriendofafriendisalsoafriend."

Çeviri:Bir arkadaşın arkadaşı da bir arkadaştır.

4 yıl önce

15 Yorum


BatuhanDzg
BatuhanDzg

''Dostumun dostu benim dostumdur. '' çevirisi de bence doğru olmalı. Çünkü bu bir kalıplaşmış söz. İlla bire bir çevirmemiz gerekmiyor.

4 yıl önce

htdevo
htdevo

"Arkadaşımın arkadaşı benim de arkadaşımdır" çevirisi de uygun mudur.

4 yıl önce

ugurcanto

bir arkadaşın arkadaşı ayrıca bir arkadaştır. Neden doğru kabul edilmedi ?

3 yıl önce

erkindt

tekerleme lan bu resmen

4 yıl önce

auspices

"Arkadaşın arkadaşı yine bir arkadaştır" neden olmaz?

4 yıl önce

Criaseth
Criaseth

"Bir arkadaşın arkadaşı aynı zamanda bir arkadaşdır." cümlesini de kabul etmesini dilerdim. "also" kelimesini görünce tam karşıt anlamını da cümleye eklemek ile hata mı yaptım? Teşekkürler.

4 yıl önce

KdrKT

"bir arkadaşın bir arkadaşı aynı zamanda bir arkadaştır "da kabul edilmeliydi

4 yıl önce

umuttopal

Dediğimi bir türlü anlamıyor

3 yıl önce

Murat478789

Kendi sesini dinlet o zaman ona

3 yıl önce

bringtheaction

bu nedir abi

3 yıl önce

WorkerPlayer

Daha uzun yapaydınız

2 yıl önce

Sarp426314

'Bir arkadaşın arkadaşı, yine bir arkadaştır' farklı bir kelime kullansa bile (again) aynı anlamı taşımaktadır. Tabi aşağıda daha da anlamlı yanlış geçen örnekler mevcut.

1 ay önce

dolphinejk

Bir arkadaşınn bir arkadasının bir arkadaşınin arkadasinin arkadasinin da arkadasinin arkadasi aslinda bir arkadastir neticede pek şey etmeyin.

5 gün önce

serhat566570

güzel çeviri

1 yıl önce

mussal

Hyuv

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.