"Children are not of age."

Fordítás:A gyerekek nem nagykorúak.

February 7, 2014

27 hozzászólás


kungyo

Azert sulykolja a program ezeket a kifejezeseket / idiomakat / mert utolag nagyon nehez megtanulni. De ha a tanulas elejen rogzul, akkor utana nagy hasznat veszi a tanulo .... meg fogja erteni a mondatokat.

February 23, 2014

Boabour

gondolod? hát remélem is :D

June 29, 2014

MVDN1

Ez is egy kifejezés,mert szószerint nem ezt jelenti

February 7, 2014

KlaraEgri

Ha ráállsz az egérrel a "not of age" valamelyik szavára, akkor alatt megjelenik a fordítás. Ebben az esetbe a három szót együtt mutatja és az első szó a "kiskorú". Ebből már tudhatod, hogy kifejezés lesz. Ha valamit nem értek - mert szó szerint hülyeség - mindig ezzel próbálkozom, legtöbbször működik.

March 4, 2014

JutkaBerecz

jó ezt tudni köszönöm.

March 15, 2014

affy

Igen. Nem lenne hülyeség, ha ezt jeleznék valahogy..

February 11, 2014

BekPter

a gyerekeknek nincs koruk vagy a gyerekek kortalanok

February 14, 2014

Diri1

én is kortalanok-at írtam :(

February 18, 2014

Kincskereso

kortalan egy hölgy bizonyos kor után ;)

August 2, 2014

PterGyrks

Talán nem kene ezen a szinten konkret kifejezeseket eroltetni, orulunk, ha alapokat megtanuljuk...

February 15, 2014

Xabb221

teher alatt no a palma :)

February 20, 2014

DominikCOS7

hát azért azt is odaírhatnák a súgóba hogy ezt nem szó szerint kell lefordítani vagy hogy ez egy kifejezés

February 19, 2014

oldboy54

ott van, vidd rá az egeret! :)

February 26, 2014

Boabour

szer ez itt egy pedagógiai eszköz :D

June 29, 2014

bence86

Őszinte leszek, ha nem jegyeztem volna meg ezt korábban annak amit ő gondol a mai napig mást fordítanék.

March 1, 2014

benyus16

Érdekes. Ha ramesz arra h "age"kiirja azt h kiskorúak. Majd mikor ezt beirod rossz es azf mondja h nagykorúak. Most akkor h is van ?

March 3, 2014

KlaraEgri

Nem az "age" jelentése a kiskorú, hanem a "not of age". Tehát itt nem tagadószó a "not", hanem a kifejezés része. Na ezért kell ezeket az idomákat most az elején megtanulni, hogy ne szavanként akard értelmezni, hanem egybe! Pl a "run out of"-nak semmi köze a futáshoz, ez egy kifejezés. Azt jeleti elfogyott, (run out of coffee - elfogyott a kávé).

March 7, 2014

yield0728

Én a megoldást írtam mégsem fogadta el!

February 22, 2014

qbalint

Én meglestem a "not of age" kifejezés jelentését, ha már volt rá lehetőség, és így rögtön sikerült.

February 25, 2014

derhibogab

Én is "puskáztam" :)

February 26, 2014

sopron95

a not of age= nem kiskoru (vagy a not jelentése nem számít?)

March 6, 2014

DeBay

De szerintem is, meg ha rákattintasz, rá van írva, h kiskorút jelent...

March 7, 2014

zsuzsannatamas

Ez megmosolyogtatott a többivel együtt :))) KO és nem én adtam :)

March 31, 2014

EszTomi

Én is "puskáztam", mert a "Gyerekeknek nincs koruk." elég hülyén jött volna ki. Érdekes. Elég hülyén fejezik ki azt, hogy "kiskorú", de hát ez van. :D

April 4, 2014

TamsTth18

Én azt írtam "kiskorúak a gyerekek." Nem fogadta el, mert "nem nagykorúak a gyerekek" a helyes. A kettő nem ugyanaz?

September 8, 2014

Samphon

Vannak az angolban ehhez hasonló kifelyezések, ez még a kevésbé cifra, ennél vannak cifrábbak is amit ha szó szerint fordítunk, hülyeség az egész.

November 2, 2018

MelindaAnt2

The children are not of age. Nem így helyes?

May 14, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.