1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kedi köpeklerin arasında uyu…

"Kedi köpeklerin arasında uyur."

Çeviri:The cat sleeps among the dogs.

February 7, 2014

30 Yorum


uuraydoan

Between veya among u neye göre tercih etmek lazım?


Selcen_Ozturk

kücük bir fark var. between tam olarak iki seyin arasinda, among ise genel olarak arasinda. mesela ali ve ayse yanlarda ahmet ortada durursa "Ahmet is between Ali and Ayse" ama bir grup ögrenci protesto yapiyo diyelim ve Ahmet de orada "Ahmet is among the protestors".


sefadincer34

Çok teşekkürler yorumlarınız gerçekten çok faydalı...


efsaneyoldas

Cok tesekkurler supportunuz icin


mehmet.pdf

Ooo support dedi alkis .d.d.d


Bisnev99

Küçük bir şey eklemek istiyorum. Between aynı zamanda birbirinden farklı ikiden fazla şeyin arasındaysa da kullanılır.


muhammedal519380

ÇOK YARARLI OLDU SAĞOLUN ☻


ces965050

sağol Selcen _Ozturk


farukbozkurt

between iki sey arasinda among ise ikiden fazla seyin arasinda


aybarnt

Kediden sonra virgül koyulması gerekiyor. Türkçe' ye uygun değil. Virgül olmadığı için ben şu şekilde çevirdim; He sleep cats and dogs


melih3434

Haklısın. kediden sonra virgül olmadığı için bende seninle aynı şeyi yazdım. Imla hatası var.


emretkn

bence ona takılacağına biraz geniş zaman çalış. he sleepS olacak.


JerryKid

Evet katılıyorum. Burda Özne "o" oluyor yoksa


dksengun

The cat sleeps among dogs'' dedim olmadı.Kedi orda 1 ad.ve belirli olmak zorunda ''THE''normal ama köpeklerin herhangi bir cinsi vurgusu yok.Sıradan bir grup köpek diye düşündüm ve ''the'' koymadım.Kırmızı kartı yedim tabii:) Yanlış mı düşünmüşüm?


Viforvendetta

'The' ikisinde de belirtmek için kullanılmış. 'O kedi o köpeklerin arasında uyur' Yani sıradan köpek olsa bile söylenen kişinin bildiği bir şey ise 'The' kullanıyoruz. Kediler köpeklerden korkar gibi genel bir ifade de(bazı istisnalar hariç) 'the' kullanmıyoruz. Diye anladım ben bu 'The' konusunu yanlışım varsa düzeltin.


sinbad60

Between behind among hepsi aynı anlamı taşıyor bence çok saçma açıklamasını yapın sayın editör. Neye göre yazıyoruz bunları arasında arkasında içinde bile anlam taşıyor.


senol579600

Hmm . I like this solution.


yasinIscan

Doğru yaptım WTF!!!


eriii167074

Cat'ten sonra "is kullandığım için olmadı . Bazı yerlerde is , are kullanılıyor bazı yerlerde kullanılamıyor. bunun mantığı nedir acaba ?


mer426956

Ölümle uykuuuu


lknurlbi

Among ne alka


Bahar433069

kelime yanlışlığı var bağzı bölümlerde


Emirhan693486

Keske between ile among arasinda fark bir kutucuk ile yazilsaydida between gibi dusunurken neden among oldugunu anlayabilseydik


Yusaybk

Şu "the" neden bazen kullanılıyor bazen kullanılmıyor bu uygulamada onu fark ettim.Mesela The cat sleeps diyor bazen de Cat sleep diyor.Bunun ayrımı nasıl yapılır.Bilen var mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.