"Das schmeckt gut."

Çeviri:Bunun tadı güzel.

August 19, 2016

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

MustafaOuz835032

das schmekt ist gut neden olmaz?

December 27, 2018

Semih8974

Eylül'ün herkese selamı var. Das schmeckt.

February 1, 2019

sarpky

fill değil mi bu neden tadı diyoruz tatmak olmalı o zaman. alman kuzenim kalıyor ve şimdi sordum ne yazıkki oda fiil ne demek bilmiyor :( anlatamadı yardım lütfen

August 19, 2016

Selcen_Ozturk

evet fiil ama Türkçede bir isimle Almancada bir fiille ifade edilen bir şey, birebir çevrilemiyor

August 20, 2016

sarpky

teşekkürler :)

August 21, 2016

zlem789834

Hmm

August 19, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.