1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This article is interesting."

"This article is interesting."

Překlad:Tento článek je zajímavý.

August 20, 2016

4 komentáře


MiloKudlka

Neuznalo mi to "Tenhle", chtělo to "Tento"...

August 20, 2016

widle

Máte pravdu, tahle varianta chyběla. Doplnila jsem ji.

August 20, 2016

uta60

Nemůže být article = výrobek?

September 7, 2016

kacenka9

Castecne. Article se pouziva jako zbozi ve smyslu jednotlivych druhu. Prodavame mnoho ruznych vyrobku. We sell many articles.

Ale kdybyste hovoril o konkretnim vyrobku, tak pouzijete "product".

September 7, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.